1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmorgen maar weer eens gebeld, omdat ik nog steeds geen brief en decoder heb ontvangen! :mad:
    Zeggen ze nu ineens dat het helemaal niet in het systeem staat dat wij digitale tv hebben aangevraagd!!
    Ik zeg hoe kan dat nou? Vorige week stond het er nog wel?
    Wist ze geen antwoord op.
    Nu gaat ze een interne mail sturen naar de desbetreffende afdeling zodat de decoder zo snel mogelijk wordt opgestuurd!
    Tja kan nog wel 3 tot 5 werkdagen duren zei ze voordat ik hem in huis had!!
    Nou ja zeg!
    Het enige positieve was eigenlijk dat onze aanvraag voor een Alles in 1 plus pakket wel in het systeem stond en eind juni deze ingaat!
    We wachten weer af.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2008
  2. Wij hebben ook maar eens gebeld na al de verhalen hier.
    Dus even laten ophelderen.
    Wij gaan ook naar alles in 1 extra dit gaat in de loop van juni in dan vanaf dan gaat ook de snelheid van het internetten omhoog. Dit geldt voor alle @home dus snelheid voor @home'ers gaat pas halferwege deze maand.
    De decoder wordt ons dan ook toegezonden is ons beloofd.
    Waarom dan omdat dan alles sytemen bij Ziggo weer zouden moeten werken.
    Dus nog even wachten en dan hopen dat alles in een keer goed geregeld is.
    Maar blijkt wel dat er dus heel veel verschil bij de medewerkers van de klantenservice zit.
     
  3. Hier ook... was nergens terug te vinden.

    Ga er maar gewoon vanuit dat ook dit weer 2 weken gaat duren... zoniet tot eind juni.
     
  4. Vanmorgen eindelijk eens de klantenservice te pakken gekregen. Op mijn vraag of mijn aanvraag voor het Alles-in-1 pakket wel in behandeling was genomen, kreeg ik gelijk de mededeling dat het op 13 juni wordt omgezet. En dit zonder mijn gegevens te bekijken :)
    Dus eigenlijk geen idee of mijn aanvraag wel in behandeling is genomen, maar ik wacht het nog maar even af.
     
  5. Als het goed is hebben ze jouw gegevens al voor hun neus als je belt (nummerherkenning)
     
  6. Ik belde met mijn mobiel en die is niet bekend in de systemen van Ziggo.
     
  7. Volgens de persoon die ik het weekend aan de lijn had dus niet; had gewoon ouderwets mijn PC en huisnr. nodig, zelfs nadat ik het ook al 2 keer in het menu had ingetoetst, menukeuze was ook niet zichtbaar dus; Jammer het ware zo mooi geweest..
     
  8. Ik heb niets om laten zetten, maar een verhuizing doorgegeven. Ben benieuwd of dat goed gaat ;) ik heb al een bevestiging ontvangen. Dus
    ik wacht het af.
     
  9. bij mij is het omgezet
    ik heb zelfs een brief met alle gegevens ontvangen!
     
  10. Nadat mij dus vanmorgen telefonisch was medegedeeld dat op 13 juni het abonnement wordt omgezet, valt net de volgende email in mijn postbakje:

    "In uw e-mail van Fri May 30 09:30:04 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "PC1944 - Vraag - Internet - Aanmelden/bestellen".

    Op dit moment kunnen wij u bestelling niet terugvinden door een onbekende oorzaak. Graag wil ik van u weten, welk Alles in 1 pakket u wilt bestellen.

    Onze excuses voor het ontstane ongemak."

    Bestellen lijkt wel onmogelijk... Ik denk dat ik het maar zo moet laten dan, dan maar 5 euro meer betalen, een lagere snelheid en niet onderling gratis bellen... en geen nieuwe decoder :cry:.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina