1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt is inclusief analoge TV, voor de meeste mensen is het €15,90 voor TV-basis, maar misschien heb jij een goedkoper lokaal tarief (zijn soms afspraken met gemeentes)

    Inderdaad is je internet snelheid dan hoger plus je belt gratis naar andere Ziggo Abonnees.
     
  2. Hoe doe je dat die nieuwe snelheid ????

    Ik heb de 16e gelijk overstap aangevraagd via de website naar AllesIn1. Heb nu Casema Internet, telefonie en TV plus sport1 en het uitgebreide pakket.

    Kreeg praktisch direct email retour met bevestiging van ontvangst:


    Nou, nu ruim 2 weken later:


    • GEEN SNELLER INTERNET (modem meerdere malen gereset)
    • GEEN BRIEF
    • GEEN DECODER
    • NIKS NADA NOPPES NIKS NIET

    Wel hadden ze deze week geld afgeschreven (maandelijkse factuur) zonder dat die factuur al beschikbaar was in je overzicht op internet. Ook niet fijn.

    Over beide zaken een serviceaanvraag gemailed via de site een dag of 5 geleden. Hierop nog GEEN enkele REACTIE.

    :cry:

    Oh ja, bellen naar ze doe ik niet. Kost me 10ct per minuut en daar laten ze je heel lang wachten.
     
  3. Bedankt voor jullie reacties!

    Zojuist het Alles-in-1 Plus pakket bestelt.
    Ik heb gebeld via 0900-0704 (@home = lokaal tarief) en had na 30 seconden een medewerker aan de lijn.

    Neem in het keuzemenu optie 4. "Wilt U een dienst wijziging of aanpassen".

    Zoals jullie inderdaad verwoord hebben, het voormalige tvhome basis zit verwerkt in het pakket. Het opschalen van de internetsnelheid zal inderdaad geruime tijd in beslag nemen. De diensten moeten namelijk aangepast worden, aldus de medewerker van Ziggo.
     
  4. Idem dito hier.
     
  5. 14 dagen terug @home internet, bellen en digitale tv laten omzetten naar "alles in een extra" van Ziggo maar nog steeds geen decoder of bevestiging.
    Nog maar eens achteraan gebeld. Kijg ik te horen dat pas eind van de maand (eind juni), als het nieuwe systeem in de lucht is, dit wordt omgezet inclusief toezending van gratis digitale decoder. Als ze dit nu bij de aanvraag vermelden...
    Overigens binnen 3 min iemand aan de lijn.
     
  6. Na een aantal keer dat mijn omzetting niet gelukt was, heeft iemand vorige week mijn abbo omgezet naar Alles in 1 plus

    ik heb :
    Nog geen brief of email ontvangen
    nog geen decoder ontvangen
    vanaf vorige week vrijdag heb ik wel dubbele snelheid!

    Het zal wel goedkomen.

    ik verwacht geen brief meer,en hoop nog wel een decoder te krijgen
     
  7. Ik wacht al sinds 23mei op antwoord. Nog steeds geen antwoord ontvangen.

    Bellen doe ik ook niet meer want de laatste keer meer dan 30min in de wacht. Uiteindelijk maar opgehangen want dat wordt me allemaal te duur. Ziggo wil mij een product verkopen en dan moet ik nog extra kosten gaan maken om uiteindelijk het product af te nemen waar ik maandelijks voor moet gaan betalen.
     
  8. Je kunt op de ziggo website ook je telefoonnummer invullen dan wordt je door hen teruggebeld. Hoe lang dat duurt weet ik niet, maar dan kost het jou in elk geval geen geld.
     
  9. Ben ik niet met je eens.
    Het klopt dat ze jou terug bellen wel een dag te laat, maar goed.
    Vervolgens vertelde ik dus dat ik wou weten hoe het staa met omzetting en dus het pakket wat ik besteld heb.
    Krijg je als antwoord dan moet u de klantservice bellen, wij nemen alleen nieuwe bestellingen aan. :?
    Nog een keer aanvragen, nee meneer u moet dan de kantenservice bellen.

    Dus ja weet niet als het zin heeft om dat te doen.
     
  10. De terugbeloptie is inderdaad gekoppeld aan de Sales afdeling. Soms heb je het geluk om een technisch iemand te treffen, maar hou er rekening mee dat je bovenstaand antwoord krijgt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina