1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ook mijn aanvraag niet verwerkt

    Vandaag kreeg ik 2 e-mails van Ziggo dat niet bekend was dat ik een aanvraag had ingediend. :eek:
    Wel kon de persoon die ik aan de lijn had ( ik heb me laten terugbellen) zien dat mij in de e-mail toegezegd was dat alsnog alles in 1pakket per 1 juni zal ingaan. Men had wel een week nodig om dit te verwerken.

    Daar neem ik wel genoegen mee als maar alsnog e.e.a. met terugwerkende kracht verwerkt wordt.
    Ik hoop dat het nu wel lukt.
     
  2. Waar kan je je laten terugbellen?
     
  3. op home pagina Ziggo naar Alles in 1 pakket gaan

    http://www.ziggo.nl/producten/

    Links naar TELEVISIE ziet u staan bel mij nu. Eronder wijst het zich vanzelf. Ik werd onmiddellijk terug gebeld. Moest erna even wachten en werd vervolgens geholpen.:)
     
  4. Er is je aan de telefoon ook verteld dat alles ongeveer 2 weken in beslag zou kunnen nemen. Van aanmelden tot afleveren pakket met decoder. Wees eens niet zo ongeduldig. Logisch dat iets na 3 dagen nog niet verwerkt is in het systeem als de aanvraagprocedure al 2 weken duurt in totaal. Daarnaast verwijs je een aantal pagina's terug naar de Voorwaarden voor de Alles in 1 pakketen. Op welke regel doel je? Afwijzing of zo omdat men zo lang moet wachten? Wacht nou eerst maar eens geduldig af. Straks steken er nog roze olifantjes over van paranoïa...
     
  5. mijn aanvraag was niet verwerkt.

    Mijn aanvraag was niet verwerkt. :)
     
  6. Uh, als je gaat quoten, laat dan wel de juiste zin staan waar je op reageert.

    Ik vroeg je namelijk waar je op doelde bij het wijzen naar de Voorwaarden. Reageer daar op aub.

    En je aanvraag was nog niet verwerkt zeg je? Hoelang lag die aanvraag er dan? Concreet? Hoeveel dagen? Zelf geef je aan: 3 dagen, is geen 2 weken. Heb je je antwoord toch al?

    Maar wederom een reactie, ja maar, ja maar. Heb ik bij mijn dochter ook een hekel aan. JA MAAR!!! Niks ja maar, gewoon even de tijd afwachten die hun daarvoor gegeven hebben, ze hebben gezegd 2 weken. Tegen mij hebben ze niets over een bevestiging gezegd. Aankomst van pakket is voor bevestiging genoeg.

    Mensen, ga nou niet problemen op zoeken die echt zo minimaal zijn. Straks gaat de hele geloofwaardigheid van alle gebruikers er aan onder door met deze futiliteiten. Leuk verhaal voor op een verjaardag: 'Hoe laat je mensen denken dat ze geïrriteerd worden...'

    Het bedrijf wordt steeds groter en ja, je ziet de mensen ook alleen maar als er klachten zijn. Als je iets goeds wil zeggen, ben je gelijk een fanatiekeling. Ik heb diep respect voor de administrators en moderators hier. Ga zo door!
     
  7. Geen verantwoording schuldig

    Ik ben u geen verantwoording schuldig en heb geen zin om verder met u in discussie te gaan.
     
  8. Ik vraag je alleen simpel hoelang je aanvraag nu totaal duurt? Hoeveel dagen? Is toch geen rare vraag? Jij blaast hoog van de toren met je klacht, onderbouw die klacht dan... Dus dan moet je niet ineens terugkrabbelen als blijkt dat jezelf fout zit, want zo lijkt het nu. Helaas weer geen normale discussie, waarvoor dit forum toch bedoeld is.

    Ik zal zo even die reactie er bij halen waar in jij naar de Voorwaarden wijst
    en dan is mijn vraag: Op welke regel doel jij?

    Raar hoor...

    [EDIT] Gevonden, dat bericht van jou, TdeHond

    Dus ik vraag je heel simpel, op welke regel doel je in die voorwaarden ivm het lange wachten? Ik wil enkelt een beetje duidelijkheid :D

    Heeft toch niets met verantwoording te maken? Moet niet gekker worden... :D
     
  9. Daar heb ik helemaal overheen gekeken, ga het even proberen

    Dank je wel
     
  10. 16 mei aangevraagd (alles-in-1) via de site [had (heb) Casema Internet & Telefoon & Televisie]:

    Email antwoord 16 mei (automatisch):


    Daarna niks meer vernomen of gehoord. Ook nog geen brief binnen. Waarom heb ik hier weinig vertrouwen in ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina