1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Alle omzettingen zullen pas na half juni gedaan worden.
    Het is nu bij ziggo nog niet mogelijk om het abonnement om te zetten.

    Eerst moeten alle bestaande abonnementen worden omgezet naar Ziggo.
    Dit wordt gedaan in 3 fases. En moet halverwege juni klaar zijn.

    Ik w8 zelf nog maar even af.. verwacht dat er toch aankomende maand toch wel een nieuwe HDTV decoder aan zit te komen.
     
  2. Ik heb gisteren ook telefonisch om laten zetten. Khad tv+internet+telefonie van @home, dus ik d8 waarom dan niet 4Mb extra snelheid :) en nog 6 euro p/m goedkoper ook nog

    Ik werdt gebeld door hun, ik zou binnen 2 weken een compleet pakket krijgen met alles wat nodig is.. maar ik weet dus niet of hier ook een modem bij zit :s . ik had wel gevraagt, maar hij antwoorde dus met: U krijgt het complete pakket incl. decoder thuis.

    Verder nog geen problemen met Ziggo. khoop dat het zo blijft en dat ze binnenkort tog iets sneller gaan worden nog.. want ik vind eerlijk gezegt 29 euro voor 8Mbit beetje veel.

    Maar goed.. het is dus afwachten wat ik thuis krijg.. (kheb trouwens niet gehoord gehad dat mn internet sneller wordt binnen 48 uur ofzo :s)
     

  3. Ik denk van niet. Je bent immers al ziggo klant. Alleen je pakket veranderd.
     
  4. ik denk het ook niet, (zou trouwens een werk zijn alle mail adressen veranderen, Ziggo heeft op het moment dacht ik werk genoeg).
    Compleet nieuwe klanten zullen vast wel een @ziggo.nl krijgen.
     
  5. Ik vermoed dat de extra e-mail adressen die bestaande klanten aan kunnen maken ook @ziggo.nl zal worden.
     
  6. @ziggo e-mailadres

    ------------------

    Ik heb ergens gelezen dat de bestaande e-mail adressen voorlopig blijven bestaan. Dit suggereert dat dit in de toekomst zou kunnen veranderen.

    Ik denk ook dat nieuw aan te maken e-mailadressen @ziggo worden. Dat lijkt mij logisch.
     
  7. Waarschijnlijk ( ik meen ook ergens gezien te hebben dat anoniem het melde) krijg je naast je @home.nl (of andere oud aanbieder) vanzelf ook @ziggo.nl.
    Dit zou dan automatisch in de zelfde mailbox etc komen.

    Ik ken diverse mensen die bij wanadoo zaten. Of ik die nu een mail met @wanadoo.nl stuur of @orange.nl stuur. Hoewel maar 1 mailserver met 1 account ingesteld staat bij hun in bijv. outlook komen toch beiden aan.
    Zelfde met @chelloo.nl en @upclive.nl
     
  8. Als dat zo is ben ik benieuwd wat er in mijn brief komt te staan. Wat het voorstel wordt....
     
  9. Ik ook :)
    Daarom wacht ik rustig af wat er de komende weken nog over ons heen gaat komen.
     
  10. Heeft er trouwens iemand al bericht gehad over dat zijn/haar abbonement is over gezet en de bijbehoorende decoder ontvangen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina