1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eindelijk decoder ontvangen en in plaats van de standaard decoder de Humax PVR gehad. Direct achteraan gebeld en ik mag deze houden als goedmakertje van Ziggo zonder bijbetaling. Zo kan het dus ook.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2008
  2. pleister alleen voor grote wonden

    Daar heb ik wel heel wat voor moeten doen:wink:, dus je moet zo iets wel eerst verdienen. Nog een e-mail lijkt mij niet genoeg:mrgreen:
     
  3. foto's maken

    ik zou maar meer luchtfoto's maken. Ere zijn hele mooie bij.:eek: Daar krijg je in elk geval positieve energie van:)
     
  4. Inmiddels heb ik vandaag een extra Humax IR FOX-C ontvangen :lol:.
     
  5. Overstappen naar Alles-in-1

    Omdat ik in het @Home gebied woon, zijn de diensten (internet, TV Digitaal en BasisBellen) nog niet omgezet naar Ziggo. Toch geeft de Ziggo website aan dat ik op mijn adres een Alles-in-1 pakket kan aanvragen.
    Kan ik bij aanvraag van een Alles-in-1 Extra pakket met het HD-installatiepakket ook kiezen voor de nieuwe Humax HD-decoder in plaats van de Samsung DCB-H360RA?
     
  6. Bevestiging ontvangen

    Vorige week heb ik een brief gekregen van Ziggo dat 4 oktober alles wordt overgezet bij mij.:roll:
    Uit een eerdere mail van één van de medewerkers begreep ik dat iedereen nu in elk geval een bevestigingsbrief krijgt.

    Hebben jullie ook al duidelijkheid.:eek:

    Zoals verwacht, is de snelheid tot nu toe niet verhoogd. Ik controleer regelmatig:lol:
     
  7. Decoder eindelijk ontvangen

    Eindelijk is de decoder behorend bij het alles-in-een plus ontvangen. Het betreft de Samsung DCB-B270R.

    Nou nog wachten op de snelheidsverhoging voor internet.....

    pvd
     
  8. Die komt na de migratie die binnenkort begint en een aantal weken duurt.
    Zie hier.
     
  9. Ik heb me ook laten omzetten in het alles in 1 plus pakket.
    Wel hiervoor een half uur in de wacht door te bellen naar het betaalde nummer van de helpdesk omdat dat helaas niet gaat via de @home website.
    Zou mijn decoder al vandaag krijgen maar was helaas niet thuis.
     
  10. decoder al sneller binnen als eerder

    Dan zit er al flink vooruitgang in:roll:, want ik heb eerst eindeloos moeten wachten :evil: en er achteraan bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina