1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit in het @Home gebied, we zijn dus nog niet overgezet. Ik had inmiddels mijn abonnementen voor kabel TV en internet+telefonie wel over laten zetten naar Alles-in-1 Plus.
    Factuur Online ontvang ik nog met het bedrijfslogo van @Home.
    Ofschoon Ziggo de betalingen van TV-Basis en Internet Reglmatig+Basis Bellen nog apart incasseert, zie ik bij Factuur Online al wel de extra € 0.85 voordeelbundelkorting (bij gebruik van Alles-in-1 Plus) vermeld ! :-P
     
  2. Prima toch, @Home was zo slecht nog niet. Hetzelfde pakket voor minder geld. En dan later nog evt een hogere snelheid... Alleen hadden ze eigenlijk die korting wel wat hoger mogen maken. Wij kunnen er niets aan doen dat we nog niet zijn overgezet. :wink:

    Gert.
     
  3. Inmiddels de decoder ontvangen (ook dank zei mensen van dit forum waarvoor mijn dank)
    De snelheid van het internet is nog niet omhoog en tot die tijd nlijf ik ook nog gewoon alles van @home houden.
    Werd trouwens gebeld door een persoon van Ziggo (zijn naam zet ik wegens privacy niet hier) dat de decoder onderweg was.
    Kreeg excussus voor het lange wachten, en ja hoor vandaag was hij binnen de gratis decoder.
    Heb toen de beste man gebeld (had ik overlegd en had een rechtstreeks nummer van die persoon gekregen.)
    Vertelde dat ik de decoder gekregen had en dat hij dus na mijn schoonouders zou gaan omdat ik door het lange wachten al zelf een decoder voor bovenverdieping had gekocht in de winkel.
    Was geen probleem even de adres gegevens invullen op de kaart en dan komt het allemaal klaar.
    Dus inmiddels kijken zij ook lekker digitaal.

    Mag het toch zeggen klasse!
     
  4. Prima toch. Keurig opgelost, na het lange wachten, en iedereen blij.


    Gert.
     
  5. Ik bedoel maar.

    Trouwens voor de mensen die nieuwschierig zijn de decoder die geleverd is dat is een HUMAX.

    Die ik gekocht heb is een Samsung, moet zeggen vind ik wat lekkerder werken dan de humax. De Samsung is sneller met zappen.
     
  6. Ik probeerde net weer om telefonisch mijn abo om te zetten, maar helaas gaat dat nog niet lukken.

    Voor de snelheidsverhoging moest ik volgens de (overigens aardige) mevrouw aan de lijn wachten tot SEPTEMBER!

    Ik begrijp werkelijk niet waarom zoiets 1 - 2 maand(en) moet gaan duren. Volgens haar zou de verlaging van abo prijs wel al eerder doorgaan, maar dat beloven ze nu ook al +-3 weken.

    Het is dat hier geen goed alternatief voor @home/Ziggo is, anders was ik al lang weg :(
     
  7. Dat was volgens de vrouw die ik aan de lijn had ook geen probleem, alleen het up- of downgraden van de internetverbinding kon pas in september :(
     
  8. Afgelopen vrijdag is er dan toch een monteur gekomen.
    We hadden gekozen voor een DHZ pakket, maar door alle consternatie en perikelen (totale tijd aanvragen en levering 2 maanden), heeft men toch een monteur gestuurd.
    Afgelopen vrijdag is de Humax PVR geplaatst en is de telefoonaansluiting werkend opgeleverd. Dit alles was in 45 minuten gefixt en daarnaast nog 2 maanden gratis 'Alles in 1 Extra'.

    Al met al super geregeld en ook mijn grote dank voor de hulp vanuit de Gebruikers Vereniging.
     
  9. Decoder ontvangen en nette reactie

    Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden.
    Deze week heb ik mijn decoder ontvangen. Een Humax. De decoder is goed. De bijgeleverde kabel zo slecht dat ik niet eens beeld kreeg :cry::cry:. Een ouwe, goedkope kabel van mijn videorecorder deed het gelukkig wel en daarna een goeie gekocht. Nu prima beeld.
    Vanuit Groningen ondertussen contact gehad met één van hun medewerkers die naar mijn idee probeert een aantal zaken te verbeteren.
    Hieronder de tekst van de laatste mail:

    [FONT=&quot]Ik ben ervan op de hoogte dat er geen bevestigingsbrieven worden verstuurd. Ik ga dit nogmaals aankaarten. Ook kan onze communicatie richting de klant beter, dat ben ik met u eens.[/FONT]

    [FONT=&quot]De snelheid van uw internetabonnement zal pas medio september/oktober verhoogd worden. Tot op het moment van vandaag is er niets aangepast w.b. uw abonnementsvorm.[/FONT]

    [FONT=&quot]Het internet en telefonie gebeuren kunnen wij dus niet beinvloeden c.q. bespoedigen. Wel willen wij u tegemoet komen door u 2 maanden gratis TV Digitaal Totaal, Film1 en Sport1 aan te bieden, na uw previewperiode.[/FONT]

    [FONT=&quot]Hoe staat u hier tegenover?[/FONT]
    :)

    Het aanbod voor twee maand extra gratis het extra pakket heb ik natuurlijk aangenomen.
    Jullie weten nu ook dat de snelheidsverhoging nog wel even duurt. :eek: Ook wordt duidelijk waarom er verwarring is over de bevestigingsbrieven.

    Gezien de laatste ontwikkelingen blijf ik voorlopig wel bij Ziggo. Over de verbinding, kwaliteit telefoon en televisiebeelden heb ik in elk geval geen klachten. :)
     
  10. ik heb eindelijk de decorder ontvangen, eens kijken wie ik er blij mee kan maken
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina