1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Alles in 1 plus tweede poging - vervolg

    Ik ben net inderdaad teruggebeld. Binnen twee week zou ik een bevestiging krijgen. Ik wacht af....

    pvd
     
  2. extra smartcard

    Ik heb 3 extra decoders + smartcard gekocht omdat de kinderen en wij ook op de slaapkamer willem kijken zonder constant alles te moeten ombouwen. Volgens mijn informatie die ik bij mijn multikabel abonnement had, kost dat ongeveer 3€ per card per maand extra ongeacht de pakketkeuze die je hebt en mocht je maximaal 4 kaarten op je aansluiting hebben. Nu wil ik de extra kaarten activeren en blijkt het dat je nu per card voor de pakketten moet betalen. In ons geval komt het op € 130 extra per maand. Na gebeld te hebben met ziggo zeggen ze dat alles wat na 16 mei veranderd is tot de nieuwe voorwaarden behoord. Hier zijn wij niet over ingelicht. Nu zit ik met 3 decoders.:evil::evil:
     

  3. Dit gaat nog veranderen bij Ziggo.. maar waneer is nog de vraag.
    Het wordt een vaste bijdrage per smartcard per jaar.

    Dus voor smartcard 1 15,- 2 12,- 3 enz enz
    En dan krijg je alle aanvullende abonnementen op die smartcards zonder extra kosten..

    Waarschijnlijk gebeurt dit rond september ofzo.
     
  4. Nog niets ontvangen maar ik ben wel geregistreed

    Gisteren maar weer eens gebeld. Ruim veertien dagen geleden Alles in 1 plus pakket besteld. Volgens de site-FAQ moet je dan binnen een week bericht hebben, anders moet je bellen. Antwoord van ZIGGO (wel onder het voetballen, dan is is het niet zo druk) je moet gewoon vier:cry: week wachten.:shock::eek::roll:
    ????
    Het was wel genoteerd, dat scheelt weer bij andere gebruikers.
     
  5. Gistermiddag weer terug gebeld naar de klantenservice.
    Eerst maar ff gevraagd of de systemen weer werkten?
    Hoezo mevrouw, de systemen werken prima?!
    Mijn verhaal uitgelegd enz..
    Mevrouw uw aanvraag staan nog in het systeem, maar decoder is niet onderweg.
    We hebben een leveringsprobleem, tja zeg ik dat is al 2 weken zo.
    En het kan nog wel een aantal weken duren voordat u de decoder heeft!!
    Ik vind dat niet normaal meer, ik wacht al 4 weken.
    Ik vraag of ik mijn decoder kan ophalen bij een electronicazaak.
    Jazeker kan dit mevrouw alleen moet u dan wel 39.95 betalen!!
    Ik maak duidelijk dat ik dat geen probleem vind en vraag wat ik moet doen als ziggo mijn decoder verstuurd.
    Deze kan ik aan de deur weigeren zei hij en dan komt ie vanzelf terug bij ziggo.
    Tja dat moeten we dan nog maar zien.
    Dezelfde middag een starterspakket opgehaald en kon gelijk genieten van dtv.
    In de winkel is de smartcard al aangemeld.
    Nu maar wachten wanneer ik de decoder van ziggo krijg.
     
  6. haha

    Dan heb jij nu geld uitgegeven en je weigerd een decoder van Ziggo :roll:
    Mooi voor Ziggo dan hebben ze weer een decoder om naar iemand anders te sturen :wink:

    Is het nou zo belangrijk om EK in DTV te zien? zo veel maakt het niet uit qua beeld!

    Mooi de 2e decoder ergens gebruiken waar hij nuttig is voor een paar euro per jaar! Al is TV kijken de laatste jaren duurder geworden we krijgen er ook meer voor (mits je van bepaalde zenders houd).
     
  7. Net de helpdesk maar weer eens gebelt.

    Wij als @home abonnees kunnen voorlopig nog geen gebruik maken van de nieuwe ziggo producten.
    Ze hebben de omzetting uitgesteld en het kan nog wel een tijd gaan duren.

    De eerdere datums die dus genoemt worden gaan niet door.

    Dit is uitgesteld wegens de enorme grote problemen die ziggo momenteel heeft werd mij door die medewerker verteld.
    Wel eerlijk maar ik wordt er niet vrolijk van.

    Gr. Kees.
     
  8. *** Dat zou dan al de 2e keer zijn dat het plan wordt uitgesteld..
    De omzetting had allang klaar moeten zijn
     

  9. maar ik zou wel op de decoder wachten, of ik zou een tweede decoder kunnen gebruiken
     
  10. Ik heb van de week ook maar weer eens gebeld.
    Kreeg direct iemand aan de lijn en heb hem het verhaal uitgelegd. We zijn inmiddels nu 5 weken bezig met het verkrijgen van een 'Alles in 1 Extra' abonnement. De eerste 2 weken voor niets gewacht, want de bestelling was gewoonweg verdwenen. Geen man overboord, dan maar een nieuwe bestelling plaatsen.

    Aangezien het een aardige tijd zou kunnen gaan duren alvast maar een 'starterspakket DTV' gekocht en gelijk de smartcard geregistreerd dmv het opsturen van de bekende blauwe kaart.

    Toen ik dus van de week de Klantenservice aan de lijn had, kreeg ik te horen dat alles vertraagd was door het feit dat we in het bezit zijn van 2 klantnummers (heb niets te horen gekregen over het tekort aan decoders). 1 voor Internet en 1 voor TV. Wij hebben/hadden 2 losse abonnementen. Als men nu direct de 2 klantnummers zou gaan koppelen, was de kans groot dat we òf de bestelling van 'Alles in 1 Extra' kwijt zouden raken òf de registratie van de smartcard die we reeds in ons bezit hebben. Dit zou allemaal via de administratie moeten gaan en dat wordt dus even wachten. Inmiddels zijn we 5 weken verder en er is in feite weinig gebeurd. Alleen de registratie van de smartcard is met succes afgerond.

    Geen kwaad woord over Ziggo hoor, alles op zijn tijd. Scheelt weer een klager hehe. We hebben nu Z3i, dus wachten op verdubbeling van de snelheid hoeft niet. Deze zal echter wel bij de activatie van 'Alles in 1 Extra' verlaagd worden van 22Mbit naar 16Mbit. Telefoon gebruiken we nu niet en wat je niet hebt, kun je ook niet missen. Zodra alles binnen is, gaat de decoder (DTV) die nu in gebruik is, naar boven. Dus nergens een man overboord.

    Ik moet wel zeggen dat het allemaal wat vreemd is, dat dingen die met 1 druk op de knop geaggendeerd kunnen worden, zo lang op zich laten wachten. Het lijkt mij dat het samenvoegen van 2 klantnummers sneller gedaan is dan de hele omzetting van Z3i en los tv abbo naar 'Alles in 1 Extra'.

    We wachten weer eens af :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina