1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben door Ziggo gebeld, dat men graag antwoord wilde geven op mijn emails, maar dat het emailadres blijkbaar niet klopt. De email naar mijn @quicknet.nl wordt "gebounced". Uitgelegd dat ik dit wel vreemd vind, omdat Ziggo het beheer heeft over dit account. Voorsteld om maar naar mijn @gmail.com account te mailen, maar dat kon echt niet....
     
  2. Ik heb het al aangevraagd..
    Het is alleen afwachten waneer alle @home mensen overgaan naar Ziggo..
    Multikabel zit al bij Ziggo.... Bij Casema afgelopen vrijdag al een hoop mensen overgezet..

    Maar volgens mij tot zover ik weet nog geen enkele @home klant.

    --Edit--
    Status: nog niet over maar al wel aangevraagd.
     
  3. Volgens de helpdesk van @home wordt alles de 23ste overgezet.
     
  4. Ik moet van de helpdesk in de eerste/tweede week van juli maar aan de telefoon gaan hangen, als ik dan nog geen bericht heb ontvangen.

    Hopelijk hoeft dat niet en wordt ik volgende week overgeplaatst op A-i-1 Plus.
     
  5. Ik heb vanmiddag gebeld en me ook aanmeld voor Alles-in-1 Plus. Nu heb ik dit allemaal al los bij @Home (Internet regelmatig + basisbellen + TV digitaal) Tot mijn verbazing zal ik ook nog een extra decoder ontvangen :lol:+ een hogere snelheid dus. Zouden de extra decoders gemakkelijk via Marktplaats te slijten zijn of verpest Ziggo de markt met het grote aanbod ? Zo ja dan is weer het wachten op een zware onweersbui, want zo heb ik mijn vorige modem aan een onweerslachtoffer kunnen verkopen :wink:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2008
  6. alles in 1 tweede poging

    Omstreeks 18 mei heb ik telefonisch het zogenaamde alles in 1 plus-pakket besteld. Tot op heden heb ik hier niks meer over gehoord. Omdat ik alle producten nu "los" heb en en het goed werkt heeft het voor mij ook niet zoveel haast, maar zo'n extra decoder is nooit weg en ook de hogere snelheid voor het internet lijkt me wel wat. Bovendien is het ook nog ietsje (€0,85) goedkoper. Daarom zojuist een nieuwe poging gewaagd om het on-line te bestellen. Ik wordt morgen teruggebeld (als het goed is.....)

    pvd
     
  7. Mij is vanmiddag verteld dat je de extra decoder pas krijgt als je postcode gebied (ik zit bij @Home) overgezet is naar Ziggo en de downloadsnelheid is verhoogd en dat zou deze maand nog gebeuren.
     
  8. 23-Juni:wink: Begint de omzetting.. dus nog een weekje wachten.
     
  9. hoe weten jullie zo zeker dat vanaf de 23e iedereen van @home omgezet gaat worden?
    Mij konden ze dat vanmorgen niet vertellen
     
  10. Vannmorgen weer ff met Ziggo gebeld om te checken of mijn aanvraag nog in het systeem stond.
    Ja wantrouwen heb ik, omdat mijn aanvraag tot 3x toe verdwenen was.
    Na 4 weken (bijna 5) wil ik graag mijn decoder wel hebben, vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb!!
    Ook nog steeds geen bevestigingsbrief ontvangen.
    En wat was er vanmorgen weer aan de hand?
    Sorry mevrouw ik kan het niet voor u controleren want ik kan niet in het systeem komen!
    Dus u moet gewoon geduld hebben!
    Nou daar kan je het dus weer mee doen.
    Later in de middag ga ik gewoon weer bellen.
    Trouwens klantenservice was erg slecht bereikbaar. (@home)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina