1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. probeer datzelfde eens op http://www.speedtest.net (server amsterdam kiezen)
     
  2. Ik zou toch maar even met de helpdesk gaan bellen en je signaal laten nameten. Vooral omdat je verbinding af en toe wegvalt ook, lijkt me een probleem met je signaal niet uitgesloten. (zelf alle coax-kabels al nagelopen of alles goed vast zit?
     
  3. 21 mei heb ik gebeld om mijn @Home abbo om te zetten naar een Ziggo Alles-in-1 plus pakket. Levering zou 5 à 10 werkdagen duren. Waarschijnlijk was de snelheid dan ook aangepast.

    5 juni maar eens gebeld omdat ik niets had ontvangen (zelfs geen bevestiging). Kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die gelijk een notitie zou maken en met mijn bestelling aan de slag zou gaan. Zij gaf aan dat de snelheids verhoging begin juli doorgevoerd zou moeten zijn.

    Vandaag 13 juni wederom gebeld (tegen lokaal tarief) omdat ik niks ontvangen heb. Nu kreeg ik een kerel aan de lijn die het volgens mij helemaal gehad had met zijn job. Letterlijk zei hij dat het een puinhoop is en dat hij stopt met het ophouden van de schoone schijn. Tevens zij hij dat hij geen klanten wou weg jagen maar mij toch adviseerde om eens een bestelling bij een andere provider te plaatsen :shock: :mrgreen: :eek:

    Helaas op mijn postcode is geen ADSL beschikbaar omdat er ergens glasvezel in het traject naar mijn woning zit. In de meter kast heb ik gewoon koper liggen. Zit dus met handen en voeten gebonden aan Zigg@
    Of heeft hier iemand ervaring mee of een oplossing????
     
  4. Zo'n soort gelijk verhaal had ik ook toen ik gisteren maar eens even weer belde.
    Alleen dan niet dat ik maar een andere provider moest nemen.
    Bij mij werd ook verteld dat het pas op zijn hoogst eind deze maand tot zeker volgende maand Juli dus, zou duren tot alles werd omgezet.
    Dit omdat de @home kant de imigratie tegenhoud omdat het nu bij de mulitkabel en casema nu zo'n puinhoop is.
    Zij vertelde mij dus dat ze hier bij @home geen dienst van wilde maken van het nieuwe systeem dus.
    Niet eerder dan dat het goed wekte.
    Blijkbaar wil @home zich niet verder in de nesten werken dan wat ze eerder wel eens deden.
    Dus ik wacht gewoon af, wat ik wel weet dat ik wel in het systeem nu sta voor een omzetting en een gratis decoder.
    Die volgens haar echt komt als alles dus is omgezet (wat dus nog even kan duren).
    Moet zeggen geef ze wel gelijk om nee te zeggen tegen een systeem wat niet goed werkt.
    Ze vertelde mij ook nog even dat ik mijn eigen gegevens zoals factuur gewoon kan bekijken via de oude vertouwde weg, dus via de @home site.:)
    Al met al een goede uitleg vind ik die dus na mijn mening wel op waarheid berust (hier te lezen hoe de problemen zijn met ex multikabel klanten).
    En nu gelukkig eens geen van ja komt er aan en nog even geduld bla bla bla :cool:
     
  5. Op 28 mei het verzoek gedaan voor overzetting naar alles in 1 extra van Ziggo, had casema Mega + telefonie + digitale TV. Vanmorgen geen internet verbinding, modem gereset en de snelheid is aangepast. Nu moeten ze nog even de administratie aanpassen en ik ben een blij man 8-) en ik heb geen één keer gebeld met Ziggo ben een geduldig persoon. :mrgreen:
     
  6. Ik haal ook niet de beloofde snelheid.

    [​IMG]
     
  7. Lijkt me juist van wel, wat je hier meet is de netto overdrachts snelheid van een bestand, daarboven wordt er ook data uitgewisseld die de verbinding in stand houdt (controle frames). Je lijnsnelheid is dus in werkelijkheid hoger dan wat je hier ziet. 5% overhead bij download en 8,2% upload overhead is erg netjes, vaak wordt 10% aangehouden (16000/3000) en daar zit je dus ruim binnen.
     
  8. Oke, bedankt. goed om te weten
     
  9. Ik heb een apart sneller abo om laten zetten naar een alles in 1 extra abo. Dit omdat ik gratis bellen niet kwijt wilde. Het was volgens mij net voor de fusieperikelen, maar het bevalt mij, ook na de fusie nog steeds prima.


    Wat mij betreft dus een aanrader.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina