1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik neem aan dat wij, van @home komende, als latste aan de beurt zijn met omzetten, dus ook de decoder krijgen.
    Ook ik heb me telefonisch om laten zetten naar alles-in-1.
    Een bevestiging was wel fijn geweest, per brief of e-mail.
    Dus ik wacht af tot eind deze maand, dan kan ik alsnog reclameren, de actie loopt lang genoeg.
     
  2. Het beste kan je het bestellen via de website. Dit heb ik uiteindelijk gedaan, na twee maal telefonisch een poging te hebben gedaan, en nu staat mijn aanvraag daadwerkelijk geregistreerd.
     
  3. Ik heb ook mijn abo om laten zetten naar alles-in-1. Is nog niet omgezet.
    Als ik nu op "mijn Ziggo" kijk en dan bij "Mijn producten", zijn al mijn producten verdwenen.

    Meer mensen last van?
     

  4. Ik weet het niet. Heb het diverse malen via de site geprobeerd. Later maar eens dat achtelijk dure nummer van ze gebeld. Kreeg ik van de medewerker te horen dat dat vaak fout gaat via de site en het telefonisch moet doen. Heb dat nu een dag of 6 geleden gedaan. Nog maar even afwachten of dit gaat lukken.

    Wat bedoel je met "geregistreerd"? Zie je dat op de site of heb je een brief thuis?
     
  5. Ik heb een week later nog maar eens gebeld met de klantenservice en deze bevestigde mij dat de aanvraag in het systeem staat.
     
  6. Heb net ook met klantenservice gebeld en mijn aanvraag was dus verdwenen in de twilight zone.

    Conclusies uit het gesprek: internetbestellingen gaan heel vaak fout. Als je niet binnen drie dagen een bevestigingsbrief krijgt kun je er van uit gaan dat het fout gegaan is.

    Kortom: bellen lijkt handiger, maar ook dan: opnieuw bellen als je niet binnen 4 dagen een bevestigingsbrief krijgt.
     
  7. Zojuist mijn modem een reset gegeven en wat blijkt. Mijn abo is omgezet naar alles-in-1. Tenminste de snelheid is verhoogd. Ik heb nog geen schriftelijke bevestiging gekregen nl. Snelheid is nu wel 16000 down / 3000 up 8-)8-).

    En daar ging het me eigenlijk om....
     
  8. Eind mei enkele malen na invullen postcode enz de belofte gekregen volgende dag wordt u teruggebeld. Na vier pogingen nog niet terug gebeld en vrijdag 30 mei rond twaalf uur zelf gebeld. Binnen een minuut iemand aan de lijn !!! :) Sorry, sorry, druk druk.
    Ingeschreven voor alles in 1 plus met de mededeling dat het zeker een week, veertien dagen zou duren voordat ik verder iets vernam. En inderdaad tot nu toe niets vernomen.:cry:
    Op basis van sommige positieve reactie mijn snelheid gecontroleerd, ook niet veranderd. Ik wacht nog tot vrijdag de post is geweest.
    Ik hou jullie op de hoogte.
     
  9. Vandaag 11 juni de bevestigings brief en de gratis decoder met card ontvangen.
    Valt voor mij dus allemaal reuze mee , kostte mij een telefoontje waar ik snel aan de beurt was en een mailtje.
     
  10. O.k. Nadat ik de afgelopen dagen ongeveer elke dag mijn modem moest restarten (geen verbinding meer) heb ik nu een snellere verbinding. Die aanvraag lijkt dus uiteindelijk te werken. Alhoewel de snelheden niet om over naar huis te schrijven zijn. Haalde ik makkelijk 4000/1000, na de verhoging haal ik de 8000/1500 niet. Is meer 5400/1100. Grrrrrr.


    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland [​IMG] 671.2 KByte/sec
    (=5370 kbps)Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen [​IMG] 138.6 KByte/sec
    (=1109 kbps)Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina