1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omzetting alles-in-1

    Op 25-4-2008 na een actieve werving Multikabel, besloten over te stappen naar alles-in-1. Het was goedkoper dan "los" tv/radio en internet abbo en gratis te "downsizen." Telefonisch doorgenomen met een medewerker gebruikmakende van het 0900-nummer van de actie folder. Op 10-5-2008 gemaild waar de reactie bleef, antwoord op 14-5: "Aangezien u een aanvraag voor een bundel schriftelijk moet doen of via de service site, zou ik daar informatie over moeten vinden.". Direkt aanvraag gedaan op service site. Gelijk bevestiging email, alleen voor telefoon! Ziggo maar eens gebeld op 31-5-2008. Wisten nog steeds van niks excuus Ziggo , er is probleem met koppeling radio/tv klantnr. en internet klant nr. Gelijk weer alles doorgegeven, nog geen bevestiging per mail. Dus 4-6-2008 maar via de servicesite gedaan en ja hoor, email bevestiging. het zal dus een helaas analoge EK worden....
     
  2. Gewoon stug doorgaan :wink:
    Ik heb 14 dagen geleden Alles in 1 Plus besteld en nadat mij verteld werd dat de internet snelheid binnen 48 uur hoger zou zijn ( helaas ) , na een week een mail gestuurd en na drie dagen antwoord met excusus gekregen .
    Alles in de herhaling en rond 7 Juni krijg ik een decoder en word de snelheid hoger .
    Ben benieuwd 8-)
     
  3. Wordt eentonig zo, maar ik heb ook voor een 2e keer mijn abo omgezet naar alles-in-1. De eerste aanvraag was nergens terug te vinden in het systeem. Even afwachten nog maar. Het ging mij eigenlijk alleen om de snelheidsverhoging van 12 -> 16 mb.
     
  4. Op 23-05-08 heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe ik mijn losse telefoon/internet/digitale tv abonnement kan omzetten naar een Alles-in-Een Plus abonnement. Via de Ziggo site was dit niet mogelijk.

    Op 29-05-08 kreeg ik bericht terug dat de wijziging was ingevoerd en dat ik schriftelijk bericht zou krijgen.

    Vandaag 05-06-08 zie ik dat mijn internetverbinding is aangepast van 4MB naar 8MB. Dus naar het Alles-in-Een Plus abonnement. :)

    De brief en decoder heb ik nog niet ontvangen maar het internet is alvast aangepast en dat is toch wel vlot gegaan. :wink:
     
  5. Of kwam dat omdat je ook mobiel belde ?? (je had immers geen telefoon en internet door blikseminslag ? :wink: )
     
  6. En kijk eens aan , de snelheid van internet is vandaag 7 Juni dus op de afgesproken dag omhoog gegaan.8-)
    Zit nu netjes rond de 8 mb.
    Gaat de goede kant op :)
     
  7. In afwachting van de omzetting naar 'Alles in 1 Extra' inclusief DTV met ontvanger heb ik alvast maar een Starterspakket gekocht. De 1e bestelling voor 'Alles in 1 Extra' was niet meer terug te vinden, dus afgelopen week maar een 2e keer hetzelfde besteld. Aangezien ik toch wel heel graag DTV wil hebben, heb ik dus maar een starterspakket gekocht bij Expoert. In de doos zat een Humax en het enige wat even moeilijk was, was het integreren in de Home Cinema omgeving. Beetje spelen met de scartkabels en de instellingen van de TV en ja hoor, DTV draait hier nu zoals het hoort. Een perfecte beeldkwaliteit.

    Zodra we een full-hd tv hebben stappen we over op een HD ontvanger, maar tot die tijd voldoet dit prima. Zodra het pakket van Ziggo (zoals besteld) binnenkomt gaat deze set naar onze dochter, zodat zij op haar flatscreen eveneens een perfect beeld heeft (net getest). En als we dan overstappen op het HD pakket (met ontvanger), gaat de ontvanger die we nog krijgen naar onze slaapkamer. Beetje omslachtig allemaal, maar ik wilde graag DTV in huis en eigenlijk niet langer wachten na de mislukking tijdens de eerste bestelling (niet meer terug te vinden).

    Al met al alvast een tevreden klant weer :D

    PS Ik weet van de smartcardregistratie en extra kosten voor een zenderpakket...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008
  8. Vanmorgen weer gebeld met de klantenservice, om te vragen of mijn decoder al verstuurd was!
    Dit had een medewerker mij vorige week woensdag beloofd!
    Mevrouw ik zorg ervoor dat ie voor het weekend verstuurd wordt!
    Vanmorgen dus gebeld, krijg ik als antwoord: mevrouw ik kan helemaal niks vinden over digitale tv, geen aanvraag en ook niet of ie verstuurd is!! :mad:
    Dit is al de 3e keer dat mijn aanvraag spoorloos is?!
    Ik heb ze maar even verteld dat ze zo niet met klanten om moeten gaan en ze vooral niet moeten voorliegen!
    Wees dan eerlijk!!
    Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.
    Ik zei al tegen die meneer aan de andere kant, ik kan dus net zo goed naar een electronica-winkel gaan en daar een decoder kopen!
    Volgens die meneer kon dat niet!
    Volgens mij kan dat wel, zijn toch dezelfde starterspakketten?
    Nu zei hij dat op korte termijn de decoder verstuurd wordt!
    Met andere woorden ik kan nog weken wachten!
    En het gaat mij er echt niet om dat ik vanavond het voetbal in digitaal wil kijken!
    Het gaat mij erom hoe ze met hun klanten omgaan!!
    Ik heb al een klacht bij @home ingediend, eens kijken of er antwoord komt!
     
  9. Vandaag 09-06-08 de gratis decoder ontvangen inclusief smartcard. Het is de Humax IR-FOX C geworden. Nu kan de Panasonic de kast in als reserve. Goeie service van Ziggo. :)

    Ik moet alleen nog een brief ontvangen met de bevestiging dat mijn abonnement is omgezet naar het Alles-in-Een Plus abonnement. :wink:
     
  10. Ik had het zelfde probleem, aanvraag verdwenen.:?
    Ik heb me zo'n 3 weken terug terug laten bellen via de internetsite van ziggo om het alles in één pakket extra te bestellen. Had al internet en telefonie van ziggo (@home). Nou na 3 weken niks gehoord te hebben ben ik toch eens aan het bellen gegaan, na 5 keer doorverbonden te zijn en een kwartier aan de telefoon gehangen te hebben kwamen ze tot de conclusie dat er helemaal niks van de bestelling terug te vinden was (terwijl de aanvraag notabene nog door ziggo zelf opgenomen moest worden). Toen hebben ze me geadviseerd om opnieuw te bestellen. Vervolgens heb ik naar de klantenservice gebeld om het opnieuw aan te vragen, (hele andere procedure werd er overgens gebruikt, geen opname) dus nou maar hopen dat het wel goed komt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina