1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Bloebly, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben eingelijk wel benieuwd wie zijn abbonement al heeft laten omzetten naar bijvoorbeeld een alles in 1 pakket?
    Je leest hier zoveel verhalen.
    Zel heb ik gebeld en alle losse dingen wat ik bij @Home had om laten zetten in 1 pakket.

    Ben benieuwd.
     
  2. hm wat ik heb begrepen is dat dit in 3 fases gebeurt die omzettingen van @home naar ziggo. De alles in 1 abonnenmenten voor @home gebruikers worden op de volgende dagen omgezet 30mei, 5 juni en 13 juni.

    Dus ik zou iedereen van @home aanraden even te w8en tot na 13juni om te kijken wat er met je abonnement gebeurt.
     
  3. Ja ik heb het om laten zetten in een alles in 1 plus pakket
    tegen mij zeiden ze dat ik binnen 48 uur de verhoogde snelheid zou hebben, daar heb ik niet heel veel vertrouwen in
    Gisteravond nog gebeld,maar daar zagen ze niet dat ik was overgezet.
    De vrouw vertelde me dat ze het 3 keer zo druk als normaal hadden
    nu moet iedereen naar het oude Casema nummer bellen
    ik wacht nog even af,en anders bel ik vuolgende week nog een keer
     
  4. Effe een vraag je,Je zegt je woont in een cogas gas gebied.Heb jij een internet gas verbinding dan?:mrgreen:
     
  5. In Hengelo wordt de analoge kabel betaald aan Essent/@home/Ziggo, niet aan Cogas...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2008
  6. Persoonlijk heb ik al jaren het triple pakket van MK, ik zit dus nu al in het alles in 1 pakket van ziggo. Ik heb er geen problemen mee..

    Thomas
     
  7. Jouw link geeft overigens wel prima aan over wat voor een groot gebied we praten en hoeveel mensen geen alles in 1 kunnen afnemen. Volgens mij commercieel geen goede zet van Ziggo, er zullen denk ik veel klachten gaan volgen.
     
  8. Daar kan ziggo lekker veel aan doen. als cogas zijn gebied niet verkoopt kan ziggo hoog of laag springen en nog zoveel klanten mislopen maar dan gebeurt het gewoon niet.
     
  9. Elsido,

    We gaan in herhaling vallen op deze manier, lijkt me niet wenselijk. Ik geef slechts aan hoe groot het Cogas-gebied is. Een niet te onderschatten deel van de klanten.
     
  10. Blijven we even ontopic, het ging over het omzetten van een abo.. Niet over Cogas...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina