1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vraagje over betaling abonnement DTV

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door martwout, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedeavond,

    Ik heb misschien een vreemde vraag, maar zowel de website als handleiding vermelden niet het antwoord. Om maar te zwijgen over het telefoonnummer van Ziggo (daarvan ga je spontaan aan de drank; je krijgt gewoon niemand aan de lijn).

    Mijn vraag is hetzelfde. Als je inwonend bent (en verdient) en je ouders betalen het basisbedrag van de analoge tv, is het dan mogelijk dat ik mijn eigen gegevens invul zodat de digitale tv van mijn rekening wordt afgehaald? Kortom: moet de persoon van de digitale aansluiting dezelfde zijn als van de analoge tv-aansluiting?

    Dit in verband wat er op de inschrijfkaart moet worden ingevuld.

    Alvast bedankt.
     
  2. Je moet altijd dezelfde gegevens invullen als waar de hoofdaansluiting op staat. De hoofdaansluiting (analoge kabel) is namelijk nodig om de overige diensten bij jou te kunnen leveren, zonder die kabel dus geen internet, telefoon of DTV. Je ouders zullen dus het contract moeten afsluiten en betalen en de rest moet je onderling met hen regelen :wink:
     
  3. Re:

    Ok, dat wordt dan een hoger huishoudgeld. Zal toch niet veel zijn, want zoals het er nu uitziet wordt het alleen het hdtv-pakket (nieuwe tv gekocht ;) ) naast de basiskanalen.
     
  4. Op dit moment heb ik exact het zelfde als wat jij wilt. Mijn ouders betalen de analoge aansluiting (al x jaren) aan @home (vroeger aan essent) maar internet, telefoon en Digitale TV staan op mijn naam en worden van mijn bank rekening afgetrokken.

    Ik heb geen idee of dit met Ziggo kan maar @home had hier in elk geval vroeger geen probleem mee.

    Zelf denk ik er over na om een alles in 1 pakket te nemen, en hoop dat mijn huidige situatie geen problemen gaat geven (maar ik vrees het ergste).
     
  5. zolang het op het zelfde adres is moet dat geen probleem zijn.
     
  6. Ik weet dat bij Multikabel dingen gewijzigd zijn in verband met het nieuwe administratie systeem en dat wij hoorden dat mensen die ook zoiets hadden nu toch alles onder 1 klantnummer moesten samenbrengen. Zeker als je een alles-in-1 pakket neemt kan dat niet anders.
     
  7. Als dit werkelijk kan, dan kan er ook een oplossing komen voor de Cogas-klanten van Ziggo. Die hebben om bovengenoemde reden hetzelfde soortgelijk probleem. Analoge tv van Cogas en de rest van de produkten bij Ziggo. Deze mensen kunnen ook geen alles in 1 pakket afsluiten, wat hun vele voordelen scheelt. (beheerders ik haal dit niet aan om te spammen maar om uitleg te geven waarom de posten van bovenstaande quote waarschijnlijk buiten de pot pist)

    Ik hoop voor je dat het je lukt, maar vrees het ergste.
     
  8. Het enige probleem wat ik voorzie is of ik gemakkelijk het analoge aansluitings contract van mijn ouders kan overnemen.

    Zonder die analoge aansluiting op mijn naam is er geen sprake van alles-in-1.
    Een bijna-alles-in-1 pakket is er immers niet.
     
  9. als je ouder dan 18 jaar bent dan moet dat volgens mij geen probleem zijn, ik heb een paar jaar terug ook het analoge gedeelte op mijn naam laten zetten en dat was geen probleem
     
  10. Je zou je ouders ook dat bedrag kunnen geven of zeg ik nu iets heel geks?
    Ik denk even hard op:mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina