1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Advies

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door lindah, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De klant staat centraal, dat weet je toch. Dat zeggen ze zelf. :wink:
     
  2. Wacht nou eens even af!

    Ziggo is net administratief gestart, er staan nog foutjes op hun website. Ze zullen ongetwijfeld binnenkort met meer en de juiste info komen, wellicht leuke aanbiedingen.

    Mij lijkt het daarom onverstandig om NIET NU al je abo om te laten zetten. Grote kans dat de Ziggo helpdesk ook nog niet echt weet hoe of wat. Is niet de eerste keer dat de jongens en meisjes daar "niet optimaal" zijn ingelicht. En dus zullen je ook niet goed kunnen informeren => jij boos => etc. etc.

    Dus: WACHT GEWOON EVEN AF ! :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina