1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Advies

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door lindah, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb een abbo van @home
    Internet regelmatig 29,95 per maand
    Digi televisie extra 9.95 per maand
    en nog eens 15,90 per maand aan de kabel...

    Wat kan ik nu het beste doen?
    Overstappen naar een combi pakket van ziggo of alles laten zoals het is?
     
  2. ik zou dan overstappen naar Alles-in-1 plus voor €49,95 per maand want ten eerste krijg je meer snelheid voor internet en je bent dan goedkoper uit in jou situatie. Volgens mij zit bellen er ook bij, basis bellen dacht ik maar dat is me ook niet helemaal duidelijk ze hebben het wel over VolOpBellen?
     
  3. Over advies gesproken:

    Ik heb net even voor de grap de klantenservice gebeld. Ik belde eigenlijk om mijn losse diensten om te laten zetten naar het alles-in-1-extra pakket. De medewerker adviseerde mij hiermee nog even te wachten, er schijnt binnenkort een mail uit te gaan naar alle klanten met meer informatie en nieuwe aanbiedingen......Wat hier van waar is weet ik niet, maar de medewerker vertelde me dat er onder de servicedesk medewerkers ook nog veel onduidelijkheid is m.b.t het hele verhaal.

    Nog maar heel eventjes wachten dus!
     
  4. Het ligt eraan wat je zelf wilt en of je een zware internet gebruiker bent.En het is slim om inderdaad de paketten eens te vergelijken met elkaar.
     
  5. Ja ik heb zitten kijken naar zo'n pakket maar dan heb je dus niet het extra digitale pakket erbij dus volgens mijn berekening:

    @home
    1 x internet regelmatig 29,95
    1 x digitale tv extra 9,95
    1 x kabel kosten 15,90
    totaal 55,80

    Ziggo
    1x combi pakket plus 49,95
    1 x digitaal totaal pakket 9.95
    totaal 59,90

    Zou ik dan dus 4,10 meer gaan betalen maar heb ik wel ook telefonie?
    klopt dat?
     

  6. Ja, daar zit telefonie bij in (basisbellen).......
     
  7. Zoiets heb ik ook te horen gekregen.
    Heb met de klantenservice gebeld om te vragen of de combinatiekorting voor internet en telefoon blijft bestaan.
    De medewerker vertelde me o.a. dat iedereen binnenkort bericht krijgt met informatie wat het beste bij je past vergeleken met de oude abonnementen.
     
  8. Dat lijkt me eigenlijk ook wel voor de hand liggen, dat je een voorstel krijgt tot omzetting naar Alles In Een.
    Ziggo geeft de voorkeur aan de Alles in Een pakketten.
    Nu is het zo dat veel mensen (als ikzelf) eigenlijk al alles in een hebben, TV, Internet en telefoon, alleen heet het niet zo, maar wordt het gezien als losse pakketten.
     
  9. Ik ben benieuwd of de Veendammers en de mensen in het Cogas gebied ook een goed alternatief krijgen middels deze brief.....

    Ik houd moed, al moet ik zeggen dat ik Ziggo op dit moment gewoon een kut-bedrijf vindt, die gewoon niet alle klanten evenredig behandeld
     

  10. Borderwolf....... we weten nu zo langzamerhand wel wat je dwars zit hoor, tis echt wel duidelijk......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina