1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helemaal mee eens, maar de @Home user waren altijd... ahum... ik zeg niets ;) Misschien kan men niet omgaan met verandering?

    Er is een optie bij de 'Gebruikersinstellingen' om mensen in de negeer te zetten hè? Is maar een tip, voor als het te guitig wordt. Maar goed, back on topic...
     
  2. Het is precies anders.
    De Home gebruikers slikten niet alles maar voor zoete koek. Die konden juist wel met veranderingen omgaan, zolang ze maar goed gebeurden.

    Maar gelet op de opmerkingen die er nu geplaatst worden, blijkt dus mijn angst rechtvaardig geweest te zijn.
    Ons forum is ons afgehaald en vervolgens worden we met een forum opgescheept, waar een aantal medewerkers van Ziggo de dienst uitmaken.

    Nou gegroet, je zoekt het verder zelf maar uit.
     
  3. De beheerders van dit forum hebben geen enkele werk-relatie met Ziggo !
    Wij zijn gewoon klanten net als jij. Het forum is onafhankelijk van Ziggo net als de MGV.



    Maar nog even voor de duidelijkheid:
    • Een forum is een discussie-medium.
    • Discussie is het uitwisselen van meningen.
    • Daarbij heb je mensen die het met je eens kunnen zijn, mensen die iets relativeren en mensen die het met je on-eens kunnen zijn.
    Als je het niet eens bent met deze spelregels dan is het inderdaad beter om ergens anders heen te gaan waar alleen mensen klagen en het verboden-toegang is voor mensen die een andere mening dan jezelf hebben, maar dat zal dus nooit een (discussie) forum kunnen zijn.

    (Let op dat ik hier niets zeg over de inhoud van jouw mening in dit topic, alleen maar over je opmerking van je die ik hier quote...)
     
  4. Dank je... :D
     
  5. Zo misschien heel verhelderend kunnen uitpakken.
     

  6. Geachte beheerder:
    Ik mis deze opmerking van u bij mensen die praten over een ban, omdat er geklaagd wordt.
     
  7. Die snap ik even niet...
    Wij als beheerders gaan niet bij elke post herhalen wat er in de forum regels staat. Zolang niemand deze regelmatig overtreedt grijpen wij niet in. In dit geval wilde ik wel even reageren omdat er geschreven werd dat hier Ziggo-Medewerkers hier de dienst zouden uitmaken, waarbij ik dus even een punt wilde maken dat dit niet het geval is.

    Mensen mogen van mij praten over een ban (heb ik trouwens in deze discussie nog niet gezien) maar of er iemand gebanned wordt wordt niet door hen bepaald. Daarvoor zijn regels waarbij iemand die de forumregels overtreedt eerst een aantal waarschuwingen krijgt. Op dit forum en zijn voorganger (wat sinds 2000 draaide) heeft nog nooit iemand een ban gekregen. Hopelijk is dit in de toekomst ook niet nodig.
     
  8. Ik geloof dat inderdaad de mensen van @home reden tot klagen hebben. Veel is minder dan het was bij @home. Wat had je zelf verwacht in zo'n topic?? Alleen maar hosanna-verhalen??? Ziggo slaat de plank tot nu toe volledig mis en alles is tot nu tot zeer ondoordachtzaam verlopen.
     
  9. In het oude Casema gebied loopt ook nog niet alles naar behoren hoor ;) Maargoed dat is niet echt een verandering te noemen want er was daar nooit echt een goede klantenservice.. En dat is nu dus helemaal niets veranderd. Mijn vraag kan door de klantenservice niet beantwoord worden, en op de vraag waar ik dan wel met mijn vraag naartoe moet weten ze geen antwoord...

    Iemand noemde hierboven ook al het feit dat ze met het afschriven van geld en het gelijktrekken van de kosten nooit problemen lijken te hebben..

    Anyway, hier mijn thread over Sport1 HD en het contact met de klantenservice die ik heb gehad...

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=97383&postcount=8
     
  10. De oud-@homeusers vormen nu eenmaal ook een onderdeel van Ziggo. Ik zou zo zeggen wen er maar aan! Zoals ik al eerder zei slaagt Ziggo er niet in alle klanten hetzelfde te bieden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina