1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. undercover

    ik ken vele forums waar de leverancier marketing afdeling anoniem op de forums zaken verdedigt....

    Tegelijkertijd komen er ook goede journalisten die de forums gebruiken voor feitelijke gebruikersinformatie

    Dus ga rustig door met de klachten en maak je niet druk over die marketing mensen. Ze hebben het al moeilijk genoeg te werken voor zo'n miserabel georganiseerd bedrijf. Je zal maar zo n zielige directie hebben en er niets aan kunnen doen....
     
  2. Dat is natuurlijk onzin, je staat helemaal niet machteloos, een andere provider is zo gevonden. Mocht je niet over willen stappen naar een andere provider dan is de klacht waarschijnlijk ook niet zo erg als men doet voorstellen. Ik snap niet dat de klagende klanten niet een beetje geduld hebben. Overal heb je kinderziektes, overal heb je aanloopproblemen, maar ja, als je je er druk om gaat maken heb je alleen jezelf er mee ;) Denk toch na...
     

  3. Nog maar eens de vragen dan:
    - wie kan mij meer dan 100 tv kanalen bieden (incl. BBC en Discovery)?
    - wie kan mij internet via de kabel bieden?

    En dan even over kinderziektes en aanloopproblemen.
    Die heb je met nieuwe net startende organisaties.
    Maar als je een aantal flutorganisaties in elkaar schuift (lees de diverse media er maar op na) dan moet je toch echt niet geloven dat de uitkomst dan ineens een goede organisatie wordt.

    Hoezo een beetje geduld?
    Wie start er met Ziggo en wie geeft een gigantisch bedrag uit aan reklame? En is het geregeld? Kunnen de mensen van Home overstappen? Nee dus, want dat heeft men nog niet geregeld.


    Ik ben ervan overtuigd dat organisaties als Ziggo blij zijn met klanten zoals jij. Je slikt gewoon alles voor zoete koek. Je zult denk ik waarschijnlijk wel een uitnodiging krijgen om in het klantenpanel plaats te nemen, dan zijn ze er in ieder geval zeker van dat de resultaten positief zijn.
     
  4. Dit 15 EUR is niet toevallig de prijs van je analoge kanalen ??? Deze betaald je voorheen apart, maar zit nu in de prijs van het alles in 1 pakket.
     
  5. Lezen, moeilijk

    .. wat ik 2 pagina's terug ook al schreef. Staat overigens netjes op de ziggo pagina's.

    Ik vind dat het opvallend is hoe groot het aandeel klagers in dit topic is. Het heet 'De Eerste Ervaringen met Ziggo' en gaat alleen maar over oud zeer van @Home users met brakke decoders. Als je inmiddels 2 jaar aan het lijntje gehouden bent?

    Het zou fijn zijn als de discussie weer over het heden gaat.
     
  6. Als dat zou kunnen ROTFL

    @1. Als dat zou kunnen! < ROTFL >
    @2. U kiest voor de optie: Ik blijf er me druk om maken
    @3. Hier kan ik u niet mee helpen omdat ik daarvoor niet de technische kennis in huis heb.

    Ik heb overigens tijdens fietsen met de hond nog een optie bedacht.
    optie 4 dus: u zegt telefoon en/of internet op via de site. Dan wordt alleen het tv abonnement gehandhaafd.
    Succes :wink:
     
  7. En wat schiet je er zelf mee op dat je hier zo tekeer gaat? Minder macht voor Ziggo? Terugdraaien van de fusie? Je loopt toch alleen maar tegen een muur te blaten? Denk aan je hart... want dat zal eerder problemen krijgen dan Ziggo ;)
     

  8. OK, jij je zin.
    Lees dan even mijn eerste bijdrage hier.
    Daarin staan mijn ervaringen met Ziggo.
     
  9. De enige optie dus ;)
     
  10. Maak je om mijn hart geen zorgen:mrgreen:.
    Wat mij gewoon stoort, dat dit soort organisaties ongestraft verder mogen gaan. En wat nog erger is, dat er ook nog "mensen" zijn die dit soort gedrag durven te verdedigen.

    Trouwens ik kan beter hier te keer gaan, dan dat ik eens een keer een bezoek breng aan hun.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina