1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat uitzendbureau wil alleen maar mensen plaatsen (=geld verdienen) en legt de lat daarom laag. Binnen een week valt al 10% af, en echt blijven hangen en goede medewerker worden haalt maar iets van 30%.
     
  2. Uitzendbureau's voeren werkzaamheden uit zoals de klant (in dit geval dus Ziggo/Home) dat wil en niets meer en niets minder.
    Je verwijt nu het uitzendbureau dat ze alleen maar geld wil verdienen, maar wat denk je dan wat Ziggo wil? Of denk je nu werkelijk dan de huidige aandeelhouders en dus ook de directie ook maar enig belang hebben bij een degelijke, soepele en zeer goede organisatie? Nee hoor, zij hebben namelijk bij de overname al aangegeven voor de snelle winst te gaan de komende paar jaren. Als dan de techniek verouderd is en de winst opgestreken is, wordt wat er overgebleven is verkocht.
     
  3. In het alles in 1 pakket zitten ook de kosten die je hebt voor je aansluiting, dus voor de analoge tv. Dit is in mijn regio zo'n 15 euro. Dan is internet+telefoon+tv meer dan 49,95. Dan is het al zinvol over te stappen. Daar komt dat bij dat het nieuwe abonnement een opzegtermijn van een maand heeft...
     
  4. Het is de manier waarop

    Ik vind het logisch dat frustraties geuit worden, maar ik heb bezwaar tegen de manier waarop deze geuit worden door sommige mensen.

    Zie 1 van de forums dat gesloten is vanwege de toonzetting.
     

  5. Misschien heeft de manier van uiten van frustraties heel veel te maken met de manier waarop Home en nu Ziggo hun klanten behandeld, met het machteloos zijn tegen dit soort organisaties en met het feit dat vrijwel iedereen snapt dat het op een hele eenvoudige manier wel goed geregeld kan worden maar dat dit door onwil niet gedaan wordt.
     
  6. Niet machteloos

    Zo machteloos zijn we nu ook weer niet.
    Toen ik ruim 5 1/2 maand lastig gevallen werd door een provider die mij eenzijdig dacht te kunnen inlijven na het opgaan van mijn oude provider in de provider die me het leven zuur maakte, heb ik hier een klacht over ingediend via consuwijzer.nl Deze geeft de klacht door aan de OPTA. Krijgt deze voldoende soortgelijke klachten die niet opgelost worden door de provider dan wordt deze door OPTA hierop aangesproken en kan een boete worden opgelegd.

    Ook heb ik een stappenplan ontwikkeld hoe een schijnbaar onoplosbaar probleem met een provider aangepakt kan worden. Zie TrosRadar Forum Internetproviders, Thread: T maakt fout op fout, 1ste bladzijde: bericht stappenplan bij problemen etc

    Zie ook mijn laatste update over de huidige stand van zaken m.b.t. dit onderwerp
     
  7. Heb jij gisteren ook zo'n leuk briefje via de post ontvangen over de dubbele afboeking?

    Een van de opmerkingen in dit briefje was dat, als je het er niet mee eens was, je kostenloos kon opzeggen.
    Wat voor alternatieven heb ik dan?

    -Wie levert mij meer dan 100 kanalen tv?
    -Wie levert mij internet via de kabel?

    Dit is dus alleen via Home/Ziggo mogelijk. En dat is al jaren zo, daar trekt de Opta zich niets van aan. De enige oplossing is, dat de overheid gewoon keiharde eisen stelt aan dit soort monopolisten.
     
  8. het monopolisme doorbreken

    dit is slechts een kwestie van techniek en kan DUS worden opgelost, een zaak van geld en tijd. Bandbreedte is vanuit de helikopter visie geen issue. Er blijven evenveel gebruikers op het netwerk, alleen worden sommigen afgetakt naar de ene provider en anderen naar de andere.

    Het is wel degelijk de oplossing voor de oliegarchie/monopolie van de kabel aanbieders. Momentel is alleen een schotel een alternatief en dat is niet overal toegestaan of mogelijk.
     
  9. Alternatief voor Ziggo

    tv via de schotel lijkt mij een alternatief.
    De dubbele afboeking verdient zeker niet de schoonheidsprijs en die heeft Ziggo dan ook niet gekregen hiervoor. :-P

    Vandaar de excuus brief aan de gedupeerden. Als ik goed geïnformeerd ben zou een betalingsregeling mogelijk zijn indien u door de dubbele afboeking in financiële problemen zou komen?

    Ik denk dat het geen zin heeft om u zich hierover te blijven druk maken.
    Er zijn 3 opties:
    u laat de automatische incasso voor wat het is.
    u storneert en betaalt het bedrag in termijnen ( zie stappenplan TrosRadar Forum internetproviders, thread T maakt fout op fout, bericht: stappenplan bij problemen etc)
    u zegt op en neemt een andere provider.

    Ik adviseer u wel om eerst eens bij o.a. TrosRadar en Kassa te lezen over diverse providers en te googlen op internetprovider + klachten om erachter te komen hoe de beoogde provider omgaat met zijn klanten als er problemen ontstaan. Kijk ook even op hun site naar het tarief van de helpdesk en lees eerst hun Algemene Voorwaarden voordat u met hen in zee gaat.
    Succes!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2008
  10. Steeds maar weer lees ik hoe u de organisatie Ziggo met vuur en zwaard verdedigd. Ik neem aan dat u medewerker van deze organisatie bent en misschien wel betaald wordt om dit te doen.
    Alle blunders, missers en meer van dat soort zaken worden door u schoongepraat.

    U moet het allemaal zelf maar weten, ik heb mijn eigen mening over Home/Ziggo en die zal door uw betogen zeker niet veranderen.
    Ik heb verder ook geen zin in een discussie waarbij elk argument door u van tafel geveegd wordt.

    Of kunt u mij misschien aangeven op welke positie de schotel gericht moet zijn om alle BBC zenders, Discovery kanalen e.d. te kunnen ontvangen.
    Helaas meneer, die is er niet. Dus ook dit argument is gewoon weer rijp voor de prullemand.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina