1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Gebruikersinstellingen
    Opties wijzigen
    Weergaveopties discussies

    Daar vind je de optie aantal berichten per pagina.
     
  2. Dat bloemetje was dus een pleister op de wond

    Met ingang van gisteren is de heleboel afgesloten en komt er helemaal geen signaal meer het huis binnen.
    Dit is natuurlijk ook een manier om zo een abonnee een maan gratis een abonnement aan te bieden.

    DES DUIVELS ben ik
    Geen goed woord voor over.
    Ik begin weer van voor af aan.
    O,O,O, Zoggo
    IK KAN WEL JANKEN OM 'N LUIZEN STREEK!!!!!!!!!!

    Mijn broer belde naar ziggo en zo goed en kwaad als het ging, kreeg hij te horen dat hij per 1 juli zijn abonnement had opgezegd.
    Dat moet toch altijd schriftelijk en ondertekend gebeuren?
    En dat heeft hij nooit gedaan, want ik regel deze dingen voor hem en mijn moeder.


    Nu is het weken en nog geen 09.00 uur om weer terug te kunnen bellen naar "HET FILTER" (want zo ga ik de help desk/call centre noemen) moet ik wachten tot laat in de middag.

    Ergernis, drama, zooitje hoe moet ik het noemen.

    Mart





     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina