1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. EN WEG WAS DE VERBINDING WEER :evil::evil::evil::evil::evil::evil:
     

  2. Klopt, hier in Hengelo klappert de verbinding ook op en neer. Dacht al dat het aan m'n huisbekabeling lag...

    Gert.
     
  3. Vandaag eindelijk na 4 weken mijn decoder mogen ontvangen. Helaas bleek deze al gebruikt te zijn, en het bleek ook nog een Humax 9200c te zijn i.p.v een samsung 850.

    Gelukkig mag ik hem terug sturen en hoef ik maar 3 weken te wachten op een nieuwe.:roll: even wachten nog met digitale tv:cry:

    Mijn telefoonnummer kan niet behouden blijven aldus Ziggo. Orange mijn vorige provider zou dwars liggen.:lol:

    we wachten weer af

    gelukkig hoef ik nog nergens voor te betalen en geniet van mijn gratis internet:-P
     
  4. Mocht het pakket bij ons vrijdag niet binnen zijn dan zijn we echt voornemens om alles bij Ziggo op te zeggen en in het geheel over te gaan stappen naar een andere provider.
    Wij hebben nooit een bevestigingsbrief mogen ontvangen van Ziggo, dus als we het pakket weigeren aan de deur dan hebben ze ook geen poot om op de staan. Wellicht dat we dan nog wel enkele dagen zonder telefoon en internet zitten maar dat moet dan maar, ik heb inmiddels het vertrouwen in een goede afloop geheel opgegeven.
    Verder ga ik ook een klachtenbrief opstellen en eis ik dat Ziggo ons schadeloos gaat stellen omdat zij zonder ons te hebben ingelicht afgesloten hebben van zowel internet en telefonie, Ziggo komt beloofde afspraken dus niet na. Inmiddels loopt de rekening van mijn mobiele telefoon ook gestaag op.
     
  5. Ik wil jullie wel even laten weten dat ik gisteren en berichtje kraag dat het bloemetje, met begeleidende brief is gearriveerd.

    Dat geeft echt weer vertrouwen.

    Mart
     
  6. Tja, de andere berichten echter weer niet.
    Een vriend is ook al weken bezig, 10 + keer gebeld, krijgt hij alleen een modem zonder snoeren, decoder etc. Hij heeft nu internet na weer te hebben gebeld en met geleende snoeren maar wanneer de rest komt is onbekend.
    Mijn verbinding is nu stabiel, ben alleen niets opgeschoten met het Ziggo pakket aangezien de snelheid voorlopig nog de oude zal blijven.
    Mijn vertrouwen is pas een beetje terug als ik de beloofde snelheid krijg én alles gewoon blijft werken zoals het hoort.
     

  7. Ja, de afgelopen woensdag is alles bij mij perfect aangesloten.
    En alles draait nog steeds perfect.
    Ik snap alleen niet waarom ik zaterdag ineens opnieuw een pakket afgeleverd kreeg. Maar nu geen totaalpakket, maar alleen maar een telefonie/internetpakket.:oops::roll::oops:
     
  8. Ze zijn "een beetje" in de war bij Ziggo :lol:

    En alles draait nog steeds perfect.
    Ik neem aan dat je ook nog niet de beloofde snelheden van het Ziggo pakket hebt maar van de @Home voordeelbundel ?
     
  9. Nee. Maar door IE in te wisselen voor Firefox heeft al heel veel positieve effecten op de snelheid.
     
  10. Vrijdag dan eindelijk na anderhalve maand een bevestingsbrief bij de post. We mogen het pakket dan ook hopelijk zeer binnenkort ontvangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina