1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. vooruitbetalen

    Voor de goede orde: dat vooruitbetalen is geen klacht van mij, want dat deden we al bij Casema.
     
  2. @BMWMAX Heb je al geprobeerd om 30 sec. de stroom van je decoder te halen( stekker eruit) en opnieuw op laten starten
    Wil nog wel eens helpen :eek:
     
  3. Digital plus abonnement

    Ik heb me wel laten overzetten naar Alles in één pakket maar Digitale TVplus pakket loopt door tot einde jaar als ik het tijdig opzeg. Daar kon ik vlgs de medewerker niet van af. Maar ik lees ook andere berichten hierover dat je er wel vanaf kan. Ik ga uit van wat de medewerker me zei.
    Quote:
    . Is het nu zo dat ik dan als nieuwe abonnee bij een nieuw bedrijf wordt beschouwd? En dat ik dus af kan van mijn 5 maanden oud abonnement op het Digitaal Pluspakket?[/quote]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2008
  4.  
  5. ja je kan wel verder 1 pagina
    daarna De pagina die je hebt opgevraagd is op dit moment niet beschikbaar

    We zijn hard aan het werk om deze pagina zo snel mogelijk (weer) op de site te zetten.
    Probeer later nog eens of je de pagina kunt openen. Bedankt voor je geduld.



    duurt wel erg lang hoor dit




     
  6. es ff uitgebreid gekeken op ziggo site werkt nog steeds een hoop niet. Wat me wel op viel is dat je mag opzeggen via de telefoon (behalve tv abbo dan) net geprobeerd na 20 min opgegeven. Jammer is dat de wachtrij info weg is. Die had je voorheen op mk site (was al tijdje weg) die had op dit moment erg handig geweest.

    Veder ach het heeft zijn tijd nodig maar het bevreemdt me wel dat er zoveel fout gaat met de site dat had gewoon uitgebreid getest kunnen worden misschien de target niet gehaald en toen versneld online gezet ?

    We wachten af.
     
  7. Tot nu toe rond uit slecht.

    krijg telkens hetzelfde antwoord terug, als je al antwoord krijg.

    "je moet opnieuw inloggen"..... Maar dat is nu probleem......

    En dit duurt nu ruim twee weken...
     
  8. Deel met ons waarom het tot nu toe rond uit slecht is.
    Van wie krijg je telkens het zelfde antwoord terug?...als je al antwoord krijgt?....
    Beetje duidelijker graa.
     
  9. Ik heb twee wkn terug bij MK support gemeld dat door forward naar m'n domein niet meer werkt.

    Ik zou dezelfde dag worden teruggebeld. Dus ik de volgende dag maar weer eens bellen, met daarbij de mededeling dat er gegevens op de servicesite niet correct zijn, en dat daardoor de forward niet correct werkt. Na z'n 20minuten komt de mevrouw terug, na menig overleg, met het antwoord:"u moet uw site opnieuw uploaden". Het uploaden was niet het probleem. De forward naar m'n MK domein. Welke is gekoppeld aan de foutieve gebruiker, dit is immers te zien via de service site.

    We bellen u terug... nope.
    Drie dagen later doet het domein het weer. Echter werkt het inloggen (webmail) nog steeds niet via het domein. Ik dus nogmaals gemeld, krijg je voor de derde keer het antwoord: "[FONT=&quot]U dient in te loggen met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord". En dat werkt dus niet omdat er fouten zijn gemaakt in de koppeling, vermoed ik.

    Vandaar dat mijn ervaring tot nu toe weer slecht is.
    Net als de vorige migratie/overgang quicknet ==> mk. En het koppelen van een telefoonaansluiting op het mac adres van de vorige bewoner. En zo kan ik nog een aantal zaken noemen, maar dat is teveel oude koeien uit de sloot halen.
    [/FONT]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina