1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Allebei (Internet Z3i en DTV) werken hier naar behoren, maar nu nog de administratieve afhandeling die nu wel erg veel vertraging oploopt. Ik moet bepaalde mensen in deze nu toch gelijk gaan geven.
     
  2. Administratief slaat in deze kwestie niet op een nota of iets dergelijks. Wij hebben te horen gekregen dat wij 2 klantnummers hebben en ze zijn al 5 weken bezig deze samen te voegen ;) 5 weken :shock:. Zolang dit niet gebeurd, komt 'Alles in 1 Extra' ook niet. Te belachelijk voor woorden. De dame aan de lijn gisteren kon er ook geen spoed achter zetten. Ze zou weer een mailtje sturen naar de verantwoordelijke. Maar ja, dat zeiden ze de afgelopen weken ook al en dat heeft ook niets opgeleverd. Kan beter alles maar opzeggen en dan een nieuwe bestelling plaatsen. Of inderdaad iets anders...
     
  3. Nee, is inderdaad niet handig. Snap ook niet hoe ze het voor elkaar klrijgen dat er op 1 adres 2 klantnummers zijn. Dat koppel je toch gelijk dan als er al een product afgenomen wordt en er een nieuwe bestelling geplaatst wordt? TV was er al en daar is toen internet bij gekomen in 2000.
     
  4. Nee, dat zal niet gaan. 1 is voor de €15,90 TV kosten en de ander is voor €69,- internetkosten. Lijkt mij niet dat ze die nog dubbel zullen uitvoeren hehe. Ben altijd redelijk geduldig geweest en wat vandaag niet gebeurd, komt morgen wel, maar ja.
     
  5. Bij @Home heb je standaard verschillende klantnummers voor analoge TV en de digitale diensten. Dit zal waarschijnlijk pas bij de overgang naar Ziggo veranderen.
     
  6. Tot december 2005 betaalde je het analoge TV abonnement aan Essent Retail (Essent Energie) die de gelden doorsluisde naar Essent Kabelcom. Vanaf 1 januari 2006 betaalde je rechtstreeks aan Essent Kabelcom.

    Vanaf 1 april 2006 zijn alle diensten van Essent Kabelcom (@Home internet en telefonie, TV-Home en analoge televisie) gerebrand naar @Home. Vanaf dat moment staat er ook @Home op je factuur voor analoge TV.

    Omdat analoge televisie het enige abonnement was dat per acceptgiro betaald kon worden, en dit voor veel klanten niet zomaar veranderd kon worden, is dit qua facturering apart gehouden van de digitale diensten. Vandaar de verschillende klantnummers.
     
  7. Ik ben sinds 1,5 jaar bij Casema en wat mijzelf betreft tevreden. Helaas heb ik ongeveer 3 maanden geleden voor een verhuizing van mijn moeder en voor een kennis casema/ziggo TV en telefonie aangevraagd, in de periode dat casema werd overgenomen door ziggo. Na 2,5 maand heb ik alles geannuleerd. Telefoon werkte bij bellen wel, gebeld worden kwam op het oude adres binnen. Nieuw telefoonnummer aanvragen voor de kennis is nooit gelukt. De kosten die ik gemaakt heb met bellen rezen de pan uit. Tot 4 x toe met televisie doorverbonden worden terwijl ik om telefonie vroeg en elke keer 20 minuten wachten!
    2 Weken geleden heb ik voor beide dames KPN benaderd en binnen 5 dagen was zowel televisie als telefonie geregeld!

    Het is dat ik niet weer een nieuw email adres wil, anders had ik zeker mijn abonnement bij ziggo opgezegd.

    Tevreden? Bij casema wel, nu bij ziggo niet!

    Mvg
    Veronica
     
  8. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je ooit Essent Retail gemachtigd hebt voor de incasso. Het bankrekeningnummer dat hiervoor gebruikt wordt 115nogwat (kan het niet nakijken als Cogas klant), is waarschijnlijk nog altijd eigendom van Essent Energie, maar wordt gebruikt door @Home/Ziggo.

    De bankrekeningnummers van de digitale diensten waren wel direct eigendom van Essent Kabelcom die zelf ook de machtigingen bezat. Daarom konden deze incasso's gemakkelijk samengevoegd worden.
     
  9. De eind fase

    Gisteren werd ik door de klantenservice van Ziggo gebeld.
    De persoon gaf zijn oprechte excuses en we hebben een open en eerlijk gesprek gehad.
    We zijn tot een goed compromis gekomen.

    Hierbij wil ik aangeven dat Ziggo mijn vertrouwen volledig heeft terug verdiend.

    Mart
     
  10. Dat is fijn.
    Zou je ook willen delen wat dat compromis is en waarom er een compromis gesloten moest worden ?
    Ik wil voor 1 juli definitief weten waar ik aan toe ben.
    Anders wordt het na 10 jaar kabel tijd voor adsl.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina