1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Toch een posetief hier!

    Wil toch even melden, dat de wachttijden volgens mij komt door dat 3 in 1 paket iedereen wil ineens overstappen en wil niet even een paar weken wachten (in de brief staat ook je gaat pas betalen als je geactiveerd heb). Uitzondering hierop vind ik wel de mensen die van andere telco komen die zouden zeker wel meteen goed over gezet moeten worden.! Op wat blokjes na in de DTV heb ik niets van de overgang gemerkt.

    Ik had 3 weeken terug de 3 in 1 aangevraagd en afgelopen week kwam die binnen (zonder decoder maar die heb ik al). Vorrige week modem afgeleverd gekregen en aangesloten snelheid inet was goed en DTV werkt, maar telefonie niet.
    Ik heb dus gebeld naar de helpdesk en daar idd veel te lang moeten wachten, maar werdt heel vriendelijk te woord gestaan en de dame heeft haar best gedaan, echter kon het niet oplossen en heeft dit doorgegeven aan het errorteam zoals zij dat noemt. Gisteren was telefonie voor elkaar dat is dus 2 werkdagen.

    Nog een ik heb een week daarvoor gebeld voor een kenis van mij waar DTV het niet deed en ook veel te lang aan tel. gehangen, maar dit werd netjes opgelost terwijl ik met hem belde.

    Ik ben al vanaf 2000 klant van multiweb/multikabel/ziggo en er zat er nog een tussen tijdelijk, maar nooit echt klachten gehad.
     
  2. Mijn ervaring:

    Sinds '99 tevreden @home klant die toch echt wat ups en downs heeft meegemaakt, maar wat Ziggo nu doet...!

    Enkele weken terug aangemeld voor het 3 in 1 pakket. Ik zou hierdoor een extra digitale decoder toegestuurd krijgen, wat altijd makkelijk is voor een tweede tv. Alle gegevens doorlopen en het zou 5 tot 10 werkdagen duren alleer ik mijn decoder toegestuurd zou krijgen.
    Ach we hebben nogsteeds verbinding dus wat maakt het uit.
    Inmiddels enkele weken verder en nog niets ontvangen. Zou er iets fout gegaan zijn? Eerst maar even bellen. Zonder wachttijd (!) een vriendelijke dame aan de lijn die, nadat ik mijn verhaal had gedaan, tot de conclusie kwam dat ze mij niet kon helpen. Maar geen man overboord ik werd doorverbonden. Na 35 minuten (!!!) in de wacht gezeten te hebben, weederom een vriendelije medewerker aan de lijn. Ik weer mijn verhaal verteld. "@home zei U?? Nee ik kan alleen bij de gegevens van Multikabel..." :mad: $#@#@ "Maar ik verbind u door". Weer enkele minuten verder wordt er opgenomen, althans daar leek het op. Ik hoor geluiden van een kantoor, maar daar bleef het bij tot plots de verbinding werd verbroken..(??) Mailen dan maar....
    Na enkele dagen de volgende reactie:
    Voordeelbundel????? Die kennen we nog niet.
    De volgende dag ontvang ik de maandelijksefactuur en wat staat er plotseling vermeld.... juist VOORDEELBUNDEL!!! Ik geloofde niet wat ik zag. Terug gekeken op eerdere facturen maar nee hoor daar staat niets over voordeelbundel vermeld.

    Conclusie over mijn eerste ervaring met Ziggo:
    Wij luisteren naar u, ALS HET ONS UITKOMT!

    Mvg,

    Mike
     
  3. En daar is ie weer

    ER RUST EEN VLOEK OP MIJN ACHTERNAAM en die van mijn familie

    5 minuten terug met de klantenservice gebeld en na gevraagd of het alles in 1 pakket onderweg was.
    WAT SCHETS MIJN VERBAZING.........
    Er is werkelijk niets verstuurd.
    HELEMAAL NIETS!!!!!!!!

    Waar gaat het nou allemaal mis
    Waar moet ik naar toe om mijn ongerief duidelijk kenbaar te maken.
    Nergens dus.
    Alleen 0900-1884 of 0740
    Alles is wel zo goed afgeschermd dat ik gewoon niet langs het call-centre kan komen.

    JANK JANK JANK.

    Wel fijn dat de je in Sittard maar 1 kabel provider heb.

    Maar volgens de medewerker, die ik aan de lijn had, zal het nu of begin volgende week of einde van de week aankomen.
    Dat heb ik nu al zo', 20 keer gehoord.
    Wanneer is volgende week????
    Het is zo'n rekbaar begrip. Want op volgende week, volgt nog een volgende week en daarop nog een en ga zo maar door.

    Mart
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2008
  4. Daar ligt de klacht al, maar ik zal waarschijnlijk op de groooooote hoop liggen.
    En ik weet zeker dat er mensen zijn die een nog grotere klachg hebben, waar de mijne een kleintje bij is.

    Het is toch treurig

    Mart
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dit schijnt wel eens te willen helpen lees ik.

    Noordhollands Dagblad: Ombudsman
     
  6. Dat is het um juist
    Waar tover je televisie vandaan.
    Zo'n turks stilleven aan de buitenmuur is ook niks.

    En het is niet eens voor mij.
    Ik voel me ontzettend schuldig omdat ik mijn broer en moeder heb overgehaald.
    Had ik niets gedaan, dan betaalde mijn broer gewoon zijn intensief 12000 a 47,95 internet en mijn moeder tv 16,= en KPN/Tele2 telefoon 16,=. what ever.

    Mart
     
  7. Esther

    Ik zal ook niet stoppen.


    Mart
     
  8. Er is een wonder geschied! Er is een wonder geschied!

    Van middag omstreeks 15.00 uur stond een meneer van de pakket dienst met een gevulde doos in zijn hand bij de deur van mijn moeder.
    En ja hoor, het alles in 1 pakket is aangekomen. (Nu de beloofde digicoder nog)
    Mijn zwager heeft de telefoon aansluiting gereld en ik kan dus vrijdag naar Limbabwe om even het internet aan te sluiten.

    He, he.
    Eindelijk.
    Nu nog een restitutie regelen, van de gemaakte kosten.

    Mart
     
  9. Hoe kom je daar nu Bij?:mrgreen:
    Bij Ziggo maakt met toch geen fouten?:roll:
     
  10. Hoi Esther. Ook ik heb het totaalpakket. Dat is het enige wat hier goed functioneert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina