1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Helaas, de trompet gaat weer in de kast.
    Ook vandaag nog niets binnen gekregen. aaaaaargh. boos, gepist en een heel lelijk gezicht.

    Ik kan wel op KOTSEN!!!
    Morgen maar weer eens bellen. En geloof me................
    De persoon die ik mogen aan de lijn krijg, kan er in elk geval rekening mee houden dat hij of zij aan het einde van het gesprek,
    de verbinding met een heel naar gevoel zal afsluiten en naar aller waarschijnlijkheid direct de headset af doet en ziek naar huis gaat.

    Mart
     
  2. Kom op gooi die frustratie een beetje weg en denk als een volwassen vent.
     
  3. Dan verbindt die persoon me maar door met een superieur van hem of haar.
    Ik ben er echt helemaal klaar mee. En dat mag een tussenpersoon best wel voelen.
    Het lijkt wel of Ziggo (lees de directie) er op kikt om haar klanten zo te vernederen.

    Bedenk eens dat jezelf of je moeder van 80 jaar, 14 dagen zonder telefoon zou zitten!

    Mart
     
  4. Ja, en? Mijn moeder is 87 en heeft geen telefoon. Wat moet ik mij nu bedenken dan?

    Gert.
     
  5. Tja ik snap alles wel he, maar waarom gaan mensen nu opeens rare toestanden uithalen?? Waarom nu van twee abo's ineens overgaan op een alles in 1 pakket. Waarom niet even twee maanden wachten ??? Je kunt aanvoelen dat Ziggo alles nog op de rails moet zien te krijgen, dat er ook veel aanvragen van bestaande klanten komen en dat men dus NIETS kan garanderen op dit moment.

    Mensen worden nu kwaad op Ziggo, maar moet je niet eerst bij jezelf nagaan waarom je nu Ziggo nog amper een maand bezig is, juist nu overgaat op radicale overstap van KPN naar Ziggo ??

    Daar komt nog wel een volgend punt: moet Ziggo zichzelf en de consumenten niet in bescherming gaan nemen en nu gewoon een soort wachtlijst maken voor nieuwe aanmeldingen. Kortom nieuwe aanmeldingen even niet toestaan of alleen met ingang van juli of augustus zodat eerst de lopende acherstand kan worden weggewerkt????
     
  6. Ziggo-meldpunt gesloten: bijna 15.000 klachten

    De Consumentenbond heeft het meldpunt voor Ziggo-klanten vanochtend gesloten. In totaal kwamen in zes dagen 14.664 klachten binnen, meldt de bond.

    Vanochtend om 9.00 uur heeft de Consumentenbond het meldpunt gesloten, zo zegt een woordvoerder tegenover Webwereld. De klachtenlijn verzamelde in zes dagen tijd 14.664 klachten.

    De bond opende vorige week dinsdag het meldpunt. Vrijdag meldde de bond dat het reeds 10.000 klachten had ontvangen. In het weekend zijn daar dus nog bijna 5.000 bijgekomen.

    De organisatie heeft niet overwogen het meldpunt nog langer op te laten om ook de gedupeerden van de weekendstoring de kans te geven om te klagen. Maar 15.000 of 20.000 klachten, voor de bond is het beeld nu wel enigszins duidelijk geworden, stelt de zegsman. Meer dan 'aanloopproblemen'

    "Het is gewoon een enorm aantal. En voor de analyse maakt het ook niet zoveel uit. De meeste klachten betreft internetverbinding en heel veel mensen geven aan ontevreden te zijn met de informatievoorziening en de klantenservice."

    Klagers konden aangeven of ze voor de fusie klant waren van Casema, @Home of Multikabel. De organisatie heeft de klachten nog niet uitgesplitst naar herkomst.

    Voor de bond is wel duidelijk dat dit niet zomaar onder de noemer 'opstartproblemen' kan worden geschaard.

    De consumentenorganisatie zal de klachtenregen vandaag en morgen inventariseren en analyseren en de bevindingen dinsdagmiddag met de directie van Ziggo bespreken. "Naar aanleiding daarvan zullen we weer naar buiten treden," aldus de woordvoerder.

    Een woordvoerder van Ziggo wil niet vooruit lopen op het overleg. "We hebben nog niets ontvangen van de Consumentenbond. We hopen wel vóór morgen enig inzicht te krijgen in de klachtenanalyse van de Consumentenbond."

    BRON
     
  7. die medewerker heb je nodig om je probleem op te lossen,
    dus wees vriendelijk, :mrgreen:.

    en als je wel betaalt hebt voor een dienst en niks gekregen laat
    je gewoon het geld terug storten. 8-)
     
  8. lastig en lijkt veel maar op 3,5 miljoen klanten is het niet veel,
    zegt iemand die nog geen problemen heeft gehad met Ziggo. :mrgreen:
     
  9. Beste mensen,

    Jullie hebben me vast al een tijd gemist op dit forum, het is nu koud weer en zoals ik al eerder had aangegeven, werkt internet bij mij alleen goed als het koud weer is. Bij warm weer geeft internet er de brui aan. Hoewel het internet dan nu goed is, wacht ik al meer dan een week op het telefoontje voor de afspraak van de monteur die hier naar zou kijken, maar die de eerste afspraak gewoon niet op kwam dagen. Als het aan Ziggo moet liggen hoop ik maar op een koude koele zomer.
    De klantenservice heeft mij toegezegd naar aanleiding van een klachtenbrief naar Utrecht dat ik 39.90 aan abonnementsgeld voor maanden volledige wanprestatie met betrekking tot internet + 50 Euro voor het vergeefs wachten op de monteur teruggestort zou worden, maar de schriftelijke bevestiging waar ik om gevraagd heb, heb ik ook nog nooit gekregen. Ook het toegezegde bedrag is tot op heden niet binnengekomen.

    Hoeveel geduld moeten we nog met Ziggo hebben?? Is men nu echt van plan de klachten op te lossen of stuurt men de mensen met klachten met een kluitje in het riet??



     
  10. Elke klacht is er 1 teveel, lijkt me.
    Helaas dat veel bedrijven tegenwoordig niet meer servicegericht bezig zijn, laat staan servicegericht aan het denken zijn.
    Deze fusie heeft het "nieuwe" Ziggo geen goed gedaan.

    Nu vindt ik het Ziggo reclame spotje trouwens wel heeeeel errug grappig;
    een oude vent die luistert naar wat klanten willen; de kerel is stokdoof.
    LOL:lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina