1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn eerste ervaringen.

    Ik ben over het algemeen niet geheel ontevreden, vond het nogal vreemd dat er zonder kennisgeving ineens een acceptgiro op mijn mat lag, terwijl ik altijd automatisch betaal maar dat terzijde.
    Ik weet uit mijn omgeving dat er dagelijks ruim 40 mensen aan de telefoon hun best doen om mensen zo goed mogelijk te woord te staan.
    Ziggo zal er dan een zootje van gemaakt hebben, de mensen die aan de telefoon zitten doen verschrikkelijk hun best. Het is niet eenvoudig zoiets te regelen. Ik heb tot kort geleden in een net gefuseerde gemeente gewoond en dat was nog veel erger.

    Ik begrijp alle onvrede wel, maar Ziggo is hard bezig met het zoeken naar meer mensen zodat in afzienbare tijd hopelijk de wachttijden zullen afnemen.

    Ik wens iedereen bij Ziggo veel sterkte!:mrgreen:
     
  2. Wat mij nog het meeste stoort is dat de allereerste actie van ziggo een abonnementsverhoging van 1,50 euro per maand was.

    Dat je als nieuw of pas samengevoegd bedrijf aanloopproblemen hebt, is te begrijpen. Maar begin dan niet met tariefsverhogingen.
     
  3. Maar je hebt er wel een snelheidsverhoging voor teruggekregen :wink:
     
  4. Of er nu wel of niet wat is veranderd, ik weet het niet.
    Wat ik wel weet is dat sinds Ziggo er is de problemen zijn begonnen.
    Eerst een zender die het niet doet, dan geen film1-gids, toen een acceptgiro, terwijl ik automatisch betaal.

    EN sinds een paar minuten:

    Geen telefoonverbinding :evil::evil::evil::evil::evil:, het gesprek werd gewoon afgebroken en kan nu de telefoon niet meer gebruiken :evil::evil::evil::evil::evil:

    Ziggo [​IMG]

    Het is dat ik geen keus heb voor een andere kabelaar anders was ik overgestapt :evil:
     
  5. Ooh dat had ik nog niet eens opgemerkt... Een ander punt om zeer ontevreden te zijn over Ziggo (die naam alleen al :roll: ... Ziggo)
     
  6. In 9 minuten in 3 discussies van je ontevredenheid blijk gegeven. Je staat niet alleen. Het forum wordt een zooitje zo.
     
  7. Ik heb me nóg ingehouden :oops:
    Maar zie het van de positieve kant, als dit forum een zooitje wordt, past het beter bij het bedrijf :wink:
     
  8. Ik zou het liever andersom zien.
     
  9. Eh... dit forum is niet van Ziggo zelf, maar van gewone Ziggo klanten die iets proberen te doen voor andere Ziggo-klanten.

    Als je echt deze instelling hebt dan kun je beter hier wegblijven :shock:
     
  10. Ooh dat wist ik niet :wink:
    En ik wil dit forum helemaal niet verzooien of zo hoor, ik kan nu eenmaal niet tegen dingen die niet goed werken (zeker niet als je er goed voor betaald, that's all

    Maar ik houd er verder over op ...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina