1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1e ervaring

    Mijn eerste ervaring met ziggo was al binnen 2 weken met een tariefsverhoging voor mijn power-bundel.

    Bij multikabel kreeg ik ook wel eens tariefswijzigingen.

    Het tarief ging dan wel omlaag en ging dan ook nog gepaard met een forse pakketuitbreiding en verbetering van diensten.

    Wat ik bij ziggo voor mijn tariefsverhoging kreeg kunt u uitgebreid op dit forum lezen.

    Wat een ellende.
     
  2. Zullen we het op een kleine 3 weken houden? :P
     
  3.  
  4. Ik heb nu keurig een brief gehad van de bestelling van het totaalpakket met activatiecodes.
    Eerlijk is eerlijk: de oude aanmeldingen nog gedaan in de nadagen van Multikabel zijn keurig binnengekomen bij Ziggo.
    Nu nog het modem toegestuurd en alles goed werken dan ben ik tevreden over de afloop.
    @Brammetje:
    Je hebt natuurlijk gelijk dat Ziggo nog niet bestond toen ik de aanvraag deed.
     
  5. Leuk te lezen dat alles goed is gekomen.
    Ook voor de rest van de klanten wordt er hard gewerkt of alles in orde te krijgen.
     
  6. Tip

    bij mij veloopt het ook niet helemaal naar wens. ik wacht nog op de telefonie overschakeling en mijn Samsung DCB-P850R

    TIP
    Via het programma thuishulp van Ziggo, kan je net als voorheen bij Casema met de klantenservice chatten.
    voordeel hiervan is dat je nauwelijks wachttijden hebt. Tenminste als de medewerker met 1 klant tegelijk chat.

    nog een bijkomend voordeel het kost niets. en je kan de hele chatlog opstaan.handig voor later :wink:

    Abyss
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2008
  7. Na portering telefonie wordt de decoder opgestuurd
     
  8. Dit geeft hoop, nu maar hopen dat het met de huidige aanvragen steeds beter gaat.
     
  9. Dus niet ik heb al meerdere keren contact gehad met de klanten service. en het duurd minimaal een MAAND

    Maar ik hoop dat je gelijk KINGPIN:lol:

    De portering zou 6 werkdagen in beslag nemen.
    vandaag zijn we op de 6e dag aangekomen.:shock:
     
  10. Dat klopt, circa 6 dagen, mits de andere provider (KPN?) meewerkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina