1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat ligt aan Ziggo die ook een alternatief moeten bieden zodat wij wel kunnen profiteren van de voordelen. Cogas biedt mij geen telefonie, internet en digitale tv, daarvoor moet ik echt bij Ziggo zijn. Deze kunnen mij niet met een kluitje in het riet sturen en mijn gewoon meer laten betalen en mindere diensten leveren tov andere klanten die minder betalen dmv bundels en daarnaast allerlei extra's krijgen!!! (zoals decoders, dubbele internetsnelheid etc)

    Dat heeft echt niets met Cogas te maken maar hoe Ziggo zich opsteld!
     
  2. Ik heb begrepen dat de pakketten inclusief analoge kabelaansluiting zijn. Aangezien jou kabelaansluiting van Cogas is en niet van een van de fusie partners, kan Ziggo er (nog) niets aan doen. (Tenzij ze op termijn ook Cogas overnemen)
     
  3. Naar mijn mening rust op Ziggo de plicht om ons voldoende te compenseren, zodat we wel de voordelen hebben van de bundels (bijv. dubbele internetsnelheid em gratis onderling bellen). Verder voor de rest kan Ziggo misschien niet, maar ze hebben gewoon de plicht mij hetzelfde te leveren als iemand uit bijv. Hengelo, die dezelfde afzonderlijke abo's heeft en door de bundels voor die abo's minder hoeft te betalen.

    Ik moet nu voor mijn afzondelijke abo;s bij Ziggo meer betalen tov iemand met een bundel en ik krijg er minder voor terug tov iemand met een bundel. Dat kan Ziggo niet maken mijns inziens!
     
  4. Rene,
    wat jij schrijft is natuurlijk niet leuk, maar dit staat natuurlijk los van van de quote aan Peter. Bedrijf moet je even de kans geven.
    En in jouw geval: Vermeldt alles in een brief aan Ziggo, afdeling klachten.
    succes,
     
  5. Borderwolf, wil je eens ophouden met steeds berichten te sturen met de zelfde inhoud........zoals eerder al gemeld het begint op spammen te lijken!!! we kennen je onvrede inmiddels wel. Het heeft totaal geen nut om steeds hetzelfde te melden. Het voegt niks aan je probleem, en ook niet aan het forum toe! we vinden het vervelend voor je.......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2008
  6. Bordewolf ik heb je al meerde malen gezegd in meerdere topics dat je met Cogas contact op moet nemen en ik moet vinnie-terranova gelijk geven je valt steeds in herhaling:wink:
     
  7. De eerste ervaringen:

    1. Begon zaterdag meteen met een telefoon- en internetstoring;
    2. Van te voren is niet gemeldt dat de service site (service.quicknet.nl) de lucht uit ging, de opvolger van Ziggo werkt (nog steeds) niet.
    3. Bij Ziggo moet je een maand vooruitbetalen, dat is vreemd. Bij Nuon e.d. betaal ik de termijnen in de maand zelf, ongeveer halverwege de maand, waarom dat niet.
    4. Lay-out website is druk, pictogrammen zijn groot, multikabel had een rustigere site en minder onzinnige dingen, welke je ook wel op andere internetsites kan vinden. Het gaat immers om het product, service e.d. en niet om nieuws te zien..
    We zullen wel gaan zien wat het verder wordt. Maar wat mij betreft had multikabel van de 3 de beste papieren... dus dat wordt volgens mij inleveren.....

    Maar eens kijken of we de incasso data even 2 weken kunnen verschuiven. Of zelf terugboeken en 2 weken later betalen. Misschien ook een optie.
     
  8. Eerste Ervaringen..toch overwegend positief!

    Nou daar hebben we ons allemaal in vergist, zo blijkt. Ik heb vandaag eindelijk verbinding gekregen met de verkoopafdeling van de klantenservice. Via een nieuw nummer 0900-0730 die wat verdekt staat op de Ziggopagina's die nog niet werken, zoals 'Mijn Ziggo' En wat blijkt; door verandering van de algemene voorwaarden kan je zonder meer van de bestaande jaarcontracten af!! zonder meer een goeie zaak! Bovendien krijg ik ook als bestaande abonnee bij het alles in één plus pakket een gratis digitale ontvanger + smard card.

    Als de kinderziekte wat bereikbaarheid betreft zijn overwonnen (en de problemen zijn bekend en er wordt hard aangewerkt) slaat de balans voor het nieuwe bedrijf toch positief uit qua klantgerichtheid. Ik ga nu t.o.v. mijn huidige Casema-pakket bijna een euro minder per maand betalen, krijg er toch 5 digitale (verassings)zenders bij en... een verdubbeling van mijn internet downloadsnelheid. Zaken die mij persoonlijk erg aanspreken. Inmiddels werkt de wijziging /opzegpagina van Ziggo wel en als het ook nog zo simpel gaat om maandelijks te switchen is het een hele grote vooruitgang!!!
     
    Dat is toeval, in het netwerk is vrijdag niets veranderd.
    Bij Nuon betaal je een jaar lang elke maand vooruit! De enige echte factuur die je krijgt is de jaarafrekening, waarvoor je het jaar daarvoor voorschotten betaald hebt.
     
  9. Ervaring met Ziggo zover:

    1. Vrijdag: spontaan geen geluid meer te ontvangen op alle digiale zenders (tv en radio)

    2. Vrijdag: servicenummer vebreekt de verbinding zomaar.

    3. Vrijdag: helpdesk niet bereikbaar

    4. Vrijdag: helpdesk eindelijk bereikbaar met de mededeling dat het probleem waarschijnlijk bij onszelf ligt

    5. Vrijdag: 11 digizenders zijn spontaan verdwenen (9x standaard + 2x betaald pakket)

    6. Zaterdag: geluid spontaan weer terug

    7. Zaterdag + zondag: nog steeds 11 digizenders spoorloos verdwenen

    8. Zondag: maar even een storing gemeld betreffende de verdwenen zenders

    Beetje vaag dat zoiets gebeurt want wat moet er wezenlijk nu veranderd zijn ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina