1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Hoevaak heb jij en al die andere buren daar al gebeld dan? Gelukkig leest hier ook een ander Ziggo-mannetje mee genaamd Raymond (de "Ziggo-Official") wellicht kan deze wat voor je betekenen als je al zo lang zonder analoog signaal zit.

    Gert.
     
  2. Heb nu in totaal 3 dagen geen tv gehad, maar hier zaten dan weer enkele goede dagen tussen. Het gekke is dat wanneer ik wel tv had, ik boven enorm veel storing in de zenders had, alsof het signaal zwakker was.

    Nu heb ik vanaf gisterenavond geen tv, dinsdag ook de hele dag niet en vorige week donderdag ook niet. Verder af en toe een uurtje geen tv en 's nachts viel het me ook een aantal keer op, maar goed, dan zijn ze bezig, dat snap ik. Het valt me nu zo op omdat ik deze week vrij ben. Anders had ik het alleen 's avonds gemerkt.

    Ik heb zelf al meerdere malen geprobeerd te bellen maar sta zo lang in de wacht dat ik de verbinding na 30 min. verbroken heb.
    Wel heb ik diverse meldingen op de Ziggo-site gedaan. Je krijgt dan een automatisch antwoord terug.

    Weetje, ik heb echt wel begrip voor opstartperikelen.. Maar dit wordt echt storend!

    Zeg ziggo-mannetje Raymond :wink:, wanneer zijn de problemen in postcode-gebied 1251 opgelost?

    Bedankt voor je reaktie catastrofus!
     
  3. Raymond moet je niet benaderen voor dit soort dingen, die heeft daar niets mee te maken, doet alleen isp zaken.

    Vrees dat je toch bij de helpdesk moet zijn. Als ik op de Ziggo-Site kijk zag ik wel een groepsstoring in Laren, maar dat was een paar dagen terug opgelost. Blijkbaar toch niet helemaal dan. Maar als het echt in de hele buurt is zal er vast wel iemand gaan bellen toch ?? (heb je de poll al ingevuld over wachttijden trouwens? )
     

  4. Sorry imj, heb ik je, de reaktie ziende van CeeS, blij gemaakt met een dode mus... :cry:

    Gert.
     
  5. imj postte dit probleem in meerdere topics :roll:. De oplossing voor hem staat hier.....
     
  6. Als je een (ex) casema'er aan de lijn hebt dan ben je altijd de enige die gebeld heeft.:cry:
     
  7. Hij=zij ;)..
    Ik hoopte dat ik ergens antwoord zou krijgen, misschien begrijp je dat:wink:? Bedankt voor het nasporen van mijn berichten haha! Ik ben niet zo technisch zie je? Ben blij met de antwoorden die ik krijg!

    Het antwoord van Tja (in ander topic) was duidelijk, gelukkig dus dat ik het ook daar geplaatst heb!
    Goed, er zijn dus kabelproblemen waarbij je geïnformeerd zou worden (helaas had ik niets ontvangen). De storingen in Laren zouden dan alleen 's nachts zijn ivm onderhoudswerkzaamheden. Blijkbaar is er iets misgegaan en hebben we hier nog storing. (Lijkt alsof ik in een onder ontwikkeld gebied woon haha!)

    Nou, ben nu weer aan het werk en heb er dus niet zoveel last van. Hoop dat de tv er vanavond weer is!
     
  8. Aanmelding Ziggo 3 in 1

    Begin april had ik besloten om van mij nu toenmalige provider Orange over te stappen op ZIGGO 3 in 1. Dit had ik nooit moeten doen!!!!!
    Na de aanmelding kreeg ik een aantal dagen later een bevestigings brief waarin stond dat mijn contract in zal gaan op 23 april, ik had in mijn aanmelding aangegeven dat ik 23 mei moest zijn. Ik heb gelijk gebelt en het zal worden hersteld. Weer een paar dagen later kreeg ik weer een bevestinging dat de datum van levering was op 17 april. Weer gebelt en heet laten corrigeren. Een aantal dagen voor de levering op de 23ste mei ben ik gaan bellen omdat ik niets meer had gehoord. Bleek dat mijn bestelling was geannuleerd! Er werdt mij verteld dat het dan de 28ste mei zou worden en dat ik een bevestinging hiervan zou krijgen. 4 dagen later weer gebelt omdat er nog steeds geen bevestiging was. Ik werd daar schoftelijk behandeld. Maar de bestelling stond nog steeds op 28 mei. Bij thuiskomst van mijn werk op de 28ste was er nog steeds niets geleverd. Dus gelijk weer gebeld, er werdt gezegd dat TNT het nog moest leveren. Dit was om 17.30 uur en dan komt er echt niemand weer. Daarna gesproken met iemand hoger in de hierarchie en zij vertelde mij dat het nog onbekend was wanneer er geleverd zal worden. Zij legde het probleem bij de leverancier.
    Het is nu 2 juni en ik zit nog steeds zonder internet en telefoon.
    Voor een ieder die denkt over te gaan naar ZIGGO
    NIET DOEN
     
  9. Maar begin april bestond Ziggo helemaal nog niet, laat staan een "Drie in een pakket". Lijkt me trouwens ook niet zo slim om precies tijdens die fusie van bedrijven een dergelijke opdracht te geven.
     
  10. HTML:
    Maar begin april bestond Ziggo helemaal nog niet, laat staan een "Drie in een pakket". Lijkt me trouwens ook niet zo slim om precies tijdens die fusie van bedrijven een dergelijke opdracht te geven.
    Maakt niet zoveel uit. Eind maart bij MK een familybundel aangevraagd. Ben nog steeds niet online. Zowel internet als telefonie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina