1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo:mad:...

    Ik baal ervan.. Steeds hele dagen geen tv en dat is niet overdreven! En dan de klantenservice.. Voordat je er daar één aan de lijn hebt!

    Ik begrijp heus wel dat er aanloopproblemen zijn, maar dit slaat werkelijk nergens meer op...

    De site is ook niet aktueel, storingen staan er niet gemeld op het moment van de storing.

    Wat ben ik blij dat ik i-net van een andere provider heb!
     
  2. Digitale TV? Dan kan je toch het coaxkabeltje direct op de tv aansluiten? Heb je in ieder geval analoog signaal :D
     
  3. Ik moet zeggen dat ik het bij mij wel mee vind vallen. Geen problemen met de tv of telefonie. Ik heb alleen internetproblemen via draadloos. Dit kan een oorzaak hebben die niets met Ziggo te maken heeft. Mijn laptop is niet 100% meer helaas.

    Ik vind de site van Ziggo ook wel mooi, alleen te veel nutteloze details (bijv. de spelletjes van Zylom).
    Daarnaast is het onduidelijk hoe je je webspace zou kunnen gebruiken. Via een vreemde omweg kwam ik er eindelijk om te zien of het wel of niet geactiveerd was en daarna kon ik nog niets.

    Verder vind ik het goed gaan en mensen vergeet niet dat geen enkele overname perfect kan gaan. Je hoeft maar 1 miniscuul foutje te maken met een website of iets anders en je kan al een probleem hebben.
    Dit kan soms heel lang zoeken zijn en dat is niet altijd leuk.
     
  4. Nee, ik heb geen digitale tv! Het is dus de gewone, analoge!
    Ik heb nog steeds geen tv!:evil:
     
  5. Eventueel de tv zelf nagelopen? Hebben de buren televisie? Als je geen televisie hebt ( analoog dus ) wil niet zeggen dat dit gelijk aan Ziggo ligt.
     

  6. Als de buren wel signaal hebben, dan zou het aan je eigen bekabeling kunnen liggen. Hoeft net, kan ook een gevalletje bekabeling (groen) tot aan overname-punt zijn. Dus even de kabel vervangen tussen overname-punt en teevee en kijken of je analoog signaal hebt. Zo niet, dan een ziggo-mannetje laten komen om het trajekt naar het overname-punt te laten checken. De groene kabel heeft geen idee van de fusie-perikelen hoor :cool:

    Gert.
     
  7. Nee, onze hele straat (en anderen in Laren) hebben geen tv..
     

  8. Dan treedt regel #2 in werking: het beroemde ziggo-mannetje wat moet gaan knutselen om de zaak te fixen.

    Gert.
     

  9. Als het maar niet het Ziggo-mannetje uit de reklame is want dan voorzie ik wel problemen... 8-)

    Gert.
     
  10. haha, ziggo-mannetje...
    Zou hem niet eens herkennen... Heb nl geen tv :wink: ...
    Of staat ie ook ergens anders?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina