1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is me dan al te toevallig, dat die storingen nu ineens de kop op steken.
    Het lijkt me niet onvoorstelbaar dat er netwerken aan elkaar gekoppeld zijn of geherconfigureerd, ed.
     
  2. Dat is allemaal al in de afgelopen maanden gebeurd. 16 mei is alleen een administratieve/marketing mijlpaal.
     
  3. Vergeet niet dat alle beheersystemen, onderwatersystemen, aanstuursystemen en klantenregistratiesystemen in elkaar gevlochten moesten worden óf werden uitgeschakeld terwijl in de tussentijd de toko's gewoon moesten blijven draaien.

    Dit kan wat meer storingen dan normaal op alle vlakken veroorzaken.
     
  4. Je bent al klant van ziggo...

    Je kan een verzoek zenden per post of per fax en wij zetten je losse abbonementen om in een bundel.

    Met vriendelijke groet, Chinchan

    www.ziggo.nl
     
  5. Eindelijk iemand die begrijpt waarom je hierover mag klagen.
    Mijns inziens is er te vroeg gefuseerd.
    Geen van de drie providers was er aan toe.
    Alle drie hebben zeer veel last van aanloop problemen.
    Ziggo zou er heel goed aan doen om alle abonnees een brief te schrijven met daarin diverse uitleg.
    Daar komt dan nog bij dat zij zeer coulant zou moeten zijn en iedere abonnee een maand zou moeten schenken.
    Het helpdesk nummer zou weer terug gebracht moeten worden naar 1ctp/m.
    We bellen bij het bellen naar Ziggo, die is toch ook abonnee?
    En bellen naar Ziggo abonnees onderling is toch gratis?
    Dan is 1ct niet te veel gevraagd.

    Die maand vooruit betalen heeft de financiële last van Ziggo goed weten te drukken.
    De klant heeft weer voor de verliezen mogen betalen.

    VraagAlex
    Is een site waar je ook klachten kwijt kan.
    Niet dat het echt iets zal helpen, maar het geeft in elk geval wel het gevoel dat er naar je klacht wordt geluisterd.

    Mart
     
  6. Ben het helemaal met je eens,

    nu Ziggo nog, ze zeggen dat ze er voor ons zijn,

    geloof best dat ze het proberen :mrgreen:
     
  7. Omzetten casema naar Ziggo?

    En ik heb na ruim twee weken een twee keer aanmelden ook nog steeds niets vernomen van Ziggo ivm met het omzetten van casema naar een alles in 1. dus heb mij vandaag maar weer eens laten terugbellen en mijn bevroeden werd dus bewaarheid. "Goh, wat vervalend meneer, maar ik zie hier totaal geen aanvraag staan!" [​IMG] en "u heeft alle producten van Casema dus zou het geen probleem mogen zijn" en als klap op de vuurpijl: "wilt u een installateur?" [​IMG] Hoezo een monteur, ik heb alles al en jullie moeten die handel gewoon omzetten!

    Wederom de belofte dat alles binnen 5 dagen geregeld zou zijn. Zo niet bye bye Zigo en dan ga ik over op ADSL.

    Was Casema maar Casema gebleven, heb ik nooit problemen mee gehad.
     
  8. Was Casema maar Casema gebleven, heb ik nooit problemen mee gehad.[/quote]

    Was Multikabel maar Multikabel gebleven.
    Nooit enige problemen gehad
     
  9. Kassa gezien?

    Heb je gisteravond Kassa gezien? De verhalen over ADSL zijn nou ook niet echt wat je wilt horen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina