1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. wat onrustig

    Ik begin wat onrustig te worden want mijn ziggo ligt weer plat. Ik ben "not amused"
    Helpdesk bellen lijkt mij geen optie. :?

    Ik werd ook niet vrolijk van de rekening waar nog steeds het oude contract berekend wordt i.p.v. het aangevraagde allesin1pakket. :cry:
     
  2. ik heb nu 2x een all-in-1 bundel aangevraagd via de telefoon. de de 1ste keer alles doorgegeven, bel 2 weken later op waar alles blijft ? krijg te horen dat dat niet kan via de telefoon. probeer het nog een keer en kan weer alles via de telefoon doorgeven, en alles zou geregeld worden.
    vervolgens weer niks gehoord, hang 20 minuten aan de lijn met de helpdesk in de wacht stand. heb nog nooit zoveel problemen gehad met multikabel, wat mij betreft ziggo door de wc, moet ik nou gaan smeken om een bundel te nemen ? weet niet wat hier allemaal aan de hand is maar begint steeds gekker te worden daarzo.
     
  3. wat een kleuren

    Hebben jullie al de website bekeken?
    Wat een kleuren zeg!!!

    even een zonnebril opzetten
     
  4. Echt vrolijk wordt ik niet van die felle kleuren:x
     
  5. Juist, hoeft niemand er over te zeuren dat het hun smaak niet is. Weer een aantal posts minder op het forum :D

    Multikabel kleuren... Was altijd perfect, maar de kleuren zijn zo saai.
     
  6. Zou ik ook zijn als ik jou was, mede door bovenstaande problemen
    die vaak voorkomen als je wat wil veranderen wacht ik daar nog mee. :)
     
  7. Toezegging

    Vandaag is toegezegd dat allesin1pakket per 1 juni ingaat. Het duurt een week voordat het opnieuw aanvragen van dit pakket verwerkt is.
    Tevens heb ik een klacht ingediend over de factuur met verzoek deze te corrigeren.
    Het resultaat van beide acties wordt afgewacht.
     
  8. Na anderhalf jaar probleemloos Athome internet en vanaf februari aangevuld met (tevens probleemloze) telefonie en digitale TV begonnen vorig weekend de 1e perikelen met Ziggo.
    De aankondiging van de nieuwe naam had ik net gelezen en het gesodemieter begon al.

    Meerdere keren storing gehad op Digitale TV (blokkerig beeld en preview verlopen melding)
    En meerdere keren storing op telefonie en onderbrekingen van Internet.

    Allemaal niet lang en allemaal vanzelf opgelost, maar als dit zo doorgaat met dagelijks een probleem(pje) dan ben ik zo tevreden klant af.

    Het werkte goed en ik verwacht dan ook dat het goed blijft werken. Ik heb niet gevraagd om die fusie, dus ik wil er ook geen last van hebben :x

    En dan dat naar voren halen van de betaling natuurlijk nog :!:
     
  9. Aan het @home netwerk is niets gewijzigd, men heeft alleen de naam Ziggo ingevoerd in de administratie. Storingen op telefonie/internet had je dus ook gehad als de naam niet gewijzigd was hoor :wink:
     
  10. Even een ander verhaal over de fusie.
    Ik als oud MK/QN-klant merk weinig van het samengaan.
    Alles werkt nog naar behoren, internet, telefoon, nieuwsgroepen, TV (geen digitaal overigens).

    Wat wel lastig is is het plat liggen van de service-site.
    Vandaag weer eruit :cry:
    Ben het WW kwijt van mijn site+info-mail adres :oops:
    Njah daar komen we ook wel weer overheen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina