1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een pokke helpdesk die van ziggo, het is echt heel erg (geef mij maar de oude @home helpdesk terug, die begon de laatste tijd erg goed zijn werk te doen).

    Ik heb er nu sinds 17 mei al 5x heen gebelt en ik heb misschien pech maar ik krijg steeds mensen die er geen bal van snappen.

    Ik heb een alles in 1 pakket aangevraagd als oud @home abonnee (waar ik ook al alles had).

    Ik heb ze nog niet gemaild, wel al meerdere malen gebelt.

    Ik krijg alleen veel verschillende antwoorden.

    De ene zegt ik ga er achteraan want ik zie geen order staan.
    De andere zegt wel een order te zien maar dat hij in de wacht zou staan omdat @home op 30 juni omgezet gaat worden.
    Weer een ander zegt dat het geen 5 dagen was wat me oorspronkelijk belooft was maar dat het gemiddeld 2 weken duurt en dat de order goed in het systeem staat.

    Ik vraag mij echt af of ik verder wil met dit bedrijf, helaas zijn er voor mij weinig alternatieven.

    Ik vind het zoals je kunt begrijpen een vreemde gang van zaken.

    Als het zo door gaat met dit bedrijf denk ik dat er veel zullen opstappen.

    Het is niet om hier maar even na 1 telefoontje mijn ongenoegen te uiten maar dit speelt al vanaf dag 1 dat ziggo "online" is. 1 woord schandalig!
     
  2. Dan zal ik het voor jou allemaal nog leuker maken.
    Ook ik belde dus met Ziggo om mijn losse delen om te zetten in een alles in één pakket. Bij controle van mijn postcode bleek daar dat ik home klant was. Men adviseerde mij dus om de klantenservice van home te bellen, want bij Ziggo kon men mij niet verder helpen, men kon ook niet zeggen hoe lang de omzetting van home nog ging duren.
    Ik heb dus gisteren met Home gebeld, daar kon ik gewoon het Ziggo alles in één pakket bestellen. Volgens de dame daar was nu alles in orde, dus ik verwacht een dezer dagen het pakket in huis.
    Helaas heeft het telefoontje naar Home wel bijna 10 euro gekost, maar ja de telecomprovider wil ook rijk worden.....
     
  3. *** ik wordt het zo ZAT met die *** helpdesk, ja zo mag ik wel gaan praten!

    Ik heb het @home nummer gebelt, leuk, wordt ik doorgeschakeld naar ziggo. Ik ben letterlijk en ik overdrijf niet, 7x doorverbonden en zegt die mevrouw ik kan de order niet zien maar ik stuur het nu wel op. Ik zeg hoe weet u nu wat ik besteld heb want u ziet toch niks staan.

    Begint ze onaardig te worden met dat ze kijken naar mijn internetgebruik en aan de hand daarvan besluiten hun wat ze bestellen.

    Ik ben me toch uit mijn slof geschoten niet normaal!

    Ik bepaal ZELF wat voor pakket ik wil, en ik wil alles in 1 extra.

    Die helpdesk kloot letterlijk maar wat aan, dit is echt te raar voor worden.

    Weet iemand hoe het gaat als ik overstap naar een andere provider, want ik denk niet dat ik hiermee door wil gaan.

    Ik heb nu telefonie er ook bij en wil het nummer graag meenemen naar een andere isp.

    Kan dat zomaar?

    Gr. Kees.

    ***) Moderated op taalgebruik. Ondanks dat ik het volste begrip kan opbrengen voor je woede.

    EDIT by knorde
    Ik begrijp je, sorry voor mijn taalgebruik maar bedankt voor je begrip!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2008
  4. onstabiel

    kees heb je reactie gelezen, ik word er ook schijtziek van die Ziggo
    altenatief is Telfort, onbeperkt gratis bellen in Nederland, met behoud van je eigen tel.nummer. Internet tot 20 mb....Kost € 29,95.
    voor de TV is de mogelijkheid Canal Digital kosten: € 14,95 per maand.
    Als je plaats heb voor een schoteltje van 60 cm. is voldoende voor het zelfde pakket als Ziggo, plus nog alle vrije kanalen a 250 stuks.

    Je heb dan voor € 45,00 de hele wereld in huis en en en gratis bellen.
    groetjes

    Haas
     
  5. Ik zal dit zeker in overweging nemen.
    Het nadeel vind ik alleen dat ik vroeger ook adsl heb gehad, en dat mijn afstand naar de centrale wat nadelig is (2 km).
    In de tijd dat ik op adsl1 zat kon ik max. 6 mbit halen.
    Die test geeft nu aan dat ik tussen de 16 en 20 mbit zou halen mja dat is iets dat weet je natuurlijk nooit zeker.

    Bij kabel heb ik daar geen last van.

    Het is al met al erg vervelend en vooral zeer irriterend zo deze situatie.

    Gr. Kees.
     
  6. Ziggo lijkt in gebreke te blijven

     
  7. irritered

    Hay Kees,

    Ja, dat kan een nadeel wezen die afstand, maar 16 mb is toch 16 mb.
    Ik heb met dezelfde situatie te maken, het lijkt wel of ze het weten dit probleem, dat de klanten niet zo gouw overstappen i.v.b met de niet stabiele situatie. Maar goed Kees, het is wel zo dat je je eigen rot loopt te ergeren, en dat is volgens mij toch niet de opzet van Ziggo.
    Ik heb e-mails gestuurd, gebeld, en niks lukt. Ja dan is wat mij betreft een ander alternatief zoeken.
    Ben bezig een vergunning aan te vragen bij de gemeente voor plaatsing van een schotel, en als lukt....dan heb ik maar een klein zettje nodig om met deze hele handel te stoppen. schijnbaar intresseerd hun dat geen bal wat er onder de leden afspeelt, en hebben ze dat ingecalculeerd. Zo gaan hun met mensen om. Zoals de KPN vroeger was, zo leuren ze nu langs de deuren met de slogan "KPN sluit je aan" en smeren ze autoverzekeringen aan. en ik zie het er van komen dat deze start die hun gemaakt hebben
    duizende leden gaat kosten......terug naar af.
    Kijk maar naar HET NET Kees, ook van de KPN, vroeger had je bij hun een jaar contract, en je kwam er niet van af. Nou zie tegenwoordig die knuppel op de TV in reclame spotjes met de slogan "U kunt met de dag opzeggen"
    zo gaan de grote jongens op hun bek.
    Kees de groetjes, en vooral niet stressen.

    Haas
     
  8. Niet stressen, dit zegt mijn vriendin ook de hele tijd tegen mij.
    Ik zou het graag willen maar het zit me gewoon niet lekker.

    Voor 10 cent per minuut mag je toch op zijn minst wel verwachten te weten te komen waar je aan toe bent.

    Ik heb net nog 1 poging gewaagd (ik lijk wel gek) maar ik kreeg (en zo eerlijk ben ik dan ook weer) dit keer voor het eerst een hele aardige vrouw aan de telefoon. Niet dat zij mijn probleem meteen kan oplossen maar ze klonk in ieder geval als iemand die mijn probleem serieus neemt. En daar gaat het om bij dit bedrijf dat je je 99 van de 100x niet serieus genomen voelt.

    Deze vrouw beloofde me dat ze me vandaag terug zou bellen en het allemaal gaat uitzoeken wat er nu werkelijk mis gaat en waarom ik steeds verschillende antwoorden krijg. Ze gaf zelfs toe dat mensen vaak het wel bekende kastje/muurtje effect bij hun krijgen. Ze zegt ook eerlijk dat het gewoon een hoop gedoe nu is en voor hun ook lastig is. Echter de manier waarop zij praat is al een stuk fijner. Echter betekend dat niet dat ik nou meteen ziggo de hoofdprijs "beste klantenservice" ga geven. Ik wacht af wat ze me vandaag gaan vertellen en aan de hand daarvan zal ik besluiten wat ik ga doen.

    Kort samengevat, aardige vrouw, die meer doet als elk ander collega die ik tot nu toe aan de telefoon heb gehad. Of ik er uiteindelijk wat aan heb moet nog blijken. Wordt vervolgt...

    Gr. Kees.
     
  9. antwoord

    Ik zit me eigen rot te lachen achter de computer,
    Viel je niet vab je stoel af Kees op het moment dat je gehoor kreeg Ha Ha
    Nou ik hoop dat ze het waar maken, ik zie het resultaat wel op deze site
    Groetje kees,

    Haas
     
  10. Wees blij dat u nog geen pakket van Ziggo in huis heeft, want als men de bestaande abonnees niet fatsoenlijk internet kan geven of een helpdesk en technische dienst die het aan kan, wat kunt u dan als nieuwe abonnee verwachten. Ik zou zeggen, wacht maar een paar maanden tot Ziggo het allemaal op orde heeft en probeer het dan nog maar eens. Als u het pakket in huis heeft gaan de kosten ook lopen zonder dat u daarvoor terugkrijgt wat u mag verwachten.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina