1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tel ik naast mijn bestaande probleem nu ook de problemen met het niet kunnen verzenden van mail op dan ben ik nu toch echt diep ongelukkig met de overgang op Ziggo. ik heb bij @home altijd en ongestoord van mijn produkten kunnen genieten, zonder lange bugs en problemen.

    Dit is echt te zot voor woorden!
     
  2. Deze kan ik echt niet laten liggen!

    En toch stond je bij @Home al als een ongewenste klagende bal bekend ;) Vraag me dan echt af waarom je toen zoveel klaagde... :D
    En uh, zou het er misschien mee te maken hebben, dat jullie bij het voormalige @Home nu ook bij Ziggo mail gevoegd worden?

    Ik zeg maar eens iets hoor ;)
     
  3. De discussie gevolgt te hebben blijft het feit, hoe complex ook
    je wel betaald voor een dienst.:wink:

    Moet zeggen dat ik tot nu toe weinig last heb van Ziggo,
    heb zolang als het kon alles via multikabel laten lopen.

    Inloggen was even lastig omdat bij multikabel moest je juist de gehele
    mail adres invullen en bij Ziggo alleen tot het @tje.

    Hoop echt dat Ziggo net zo goed wordt als Multikabel, zelden problemen gehad.:mrgreen:

    Tip voor Ziggo: verander niet te veel dan blijft het vanzelf werken.
    :wink:
     
  4. Emailadres aanmaken? Wel compleet adres invullen om in te loggen...
     
  5. bij (mijn Ziggo) moet je email invullen tot het @tje als inlog naam.
    dan je wachtwoord.

    ik bedoel niet je email instellingen, daar moet je inderdaad je
    volledige email adres invullen bij accounts
     
  6. inmiddels 30 min in de wacht om een wijziging door te geven wat jammer genoeg niet via de site kan. Kunnen ze niet gewoon melden hoeveel wachtende er voor je zijn.:cry:
     
  7. Eerste ervaringen met Ziggo

    Zoals al eerder gememoreerd als @home totaal onbereikbaar !!
    Wacht nu al een week op antwoord via e-mail , telefonisch totaal onbereikbaar
     
  8. Ik wil toch nog eens een poging wagen.

    Met zeer groot bombarie is Ziggo aangekondigd. Een zeer dure reklamecampagne loopt over Ziggo op dit moment. En wat blijkt?
    Ongeveer de helft van de klanten, de eigen Ziggo klanten, kunnen nog geen gebruik maken van de Ziggo diensten maar moeten terug naar hun oude provider (in mijn geval Home). Bij Ziggo kan men ook niet zeggen wanneer dit wel allemaal in orde is.
    Hoe je het ook went of keert, dit is toch op zijn minst een valse start te noemen. Waarom niet gewoon eerst zorgen dat alles (of bijna alles) in orde is en dan omschakelen?
    Hier wordt dan weer van alle kanten geroepen dat ze de tijd moeten hebben om zichzelf te bewijzen. Sorry hoor, maar of dit is een blunder van de eerste orde, of dit is bewust gedaan door Ziggo, wie het weet mag het zeggen.
     
  9. Waarom heeft u 20 minuten aan de lijn gehangen?
    Er wordt volgens mij toch duidelijk gezegd:de wachttijd is langer dan 10 minuten,wij raden u aan om op een later tijdstip terug te bellen.
    Persoonlijk vind ik dit best wel correct.

    ik zou wel graag de telefoon meter terug willen zien op de website
    Bij casema kon je altijd heel goed hoe lang de wachtrij was
     
  10. Gewoon lekker door blijven proberen te bellen. De eurotjes rollen bij hun wel op deze mannier binnen, en dat is mooi meegenomen als bedrijf.
    Uiteraard vind u deze kosten terug in uw rekening overzicht.
    heb ik veel geprobeerd te bellen ? nee hoor, bij elkaar 67 minuten maar, en nog geen kontact, dus dat in de wacht zetten is tegenwoordig normaal.
    Als u echt heel snel geholpen wilt worden Hier een Tip.
    Ga naar een ander postcode adres toe ( dus niet van u eigen toestel ) waar nog geen aansluiting is. Geeft in het menu aan dat u een nieuwe klant bent, en graag een aansluiting wilt hebben.
    Wat denkt u, lang wachten..? nee hoor binnen 2 minuten had ik een dame aan de lijn en vroeg mij "kan ik u helpen" ik heb toen de telefoon verbinding verbroken. Ik wil hiermee duidelijk maken voor iedereen dat dit onacceptabel is voor bestaande klanten.
    Ik ben het zat. Mijn rode en gele kaart liggen al klaar om verzonden te worden. Ik ben gelukkig niet afhangkelijk van hun.

    Haas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina