1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pjutr, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geef het bedrijf toch de tijd om ook alles en iedereen te migreren, zodat ook klanten die momenteel nog niet alles hebben, zo spoedig mogelijk kunnen profiteren van alle facaliteiten van het nieuwe bedrijf.
     
  2. In jouw geval dan cogas/@home of sinds een week cogas/ziggo:wink:
     
  3. toch denk ik dat zo'n groot bedrijf als Ziggo nu is, dit na 3 jaar voorbereiding dit op 16 mei jongstleden al voor elkaar had moeten hebben.
     
  4. Dat lijkt me geen moeilijke vraag: Ontvangst via de schotel! Dan krijg je wel 1000 kanalen, afhankelijk van je installatie.
    Nederlandse kanalen via CanalDigitaal (Astra 1+3) en BBC (Astra 2) Free to Air.
    Schotel met 2 of 3 LNB's, een ontvanger en je bent klaar.
    Ik zit hier niet om op een kabel-forum reclame voor CDS te maken, maar je vraagt er naar. :wink:
     

  5. Ik bedoel maar. (Trouwens geen 1000 FTA maar een dikke 2000 FTA als je de Astra 1,2,3 en Hotbird ontvangt [4 lnb's]) Als die mensen een bezoekje hadden gebracht bij www.canaldigitaal.nl en constateren hoeveel zenders ze zouden krijgen vergeleken met hun Casema/MK/@Home abonnement dan zouden ze niet zo'n hoge toon aan slaan vwb Ziggo. Een beetje (bijv) Discovery-liefhebber is niet blij als hij een abonnement afsluit bij cd. En dit zegt iemand die zowel kabel heeft als een schotel op z'n dak heeft geplaatst...

    Gert.
     

  6. Misschien dat het bedrijf niet zo hoog van de toren moet blazen en eerst de zaken rond moet hebben voordat ze met groot bombarie iets afkondigen wat ze niet waar kunnen maken. Het is toch zot dat het zo schijnt te zijn dat het nog 2 maanden moet duren (info van Ziggo) voordat iedereen kan profiteren? En dan praat ik niet over een paar mensen, maar over een paar honderdduizend.
    Wacht dan de 2 maanden en ga dan niet roepen dat je naar je klanten luistert en dat alles beter gaat worden.
    Ze hadden een geweldige kans om nu eens te laten zien dat ze wel tot goede dingen in staat waren, maar helaas: ook dit weet men weer te verknoeien.
     

  7. Luister, Ziggo is nu een week (officieel) van start en je kunt niet verwachten dat alles koek & ei vanaf het begin. Ik zelf ga over een x aantal weken wel eens bekijken wat voor mij de geschikste bundel is, als het bedrijf niet zelf een voorstel doet. Ik heb zelf ook een schotel maar dat is geen alternatief voor kabel, alleen leuk om die zenders te ontvangen die Ziggo niet door geeft (Bahn TV, Horse & country, Premiere enz). Geef zo'n bedrijf een kans om (te proberen) waar te maken wat ze zeggen en ga er niet gelijk op in hakken. Ik ben geem lemming, maar ik geef Ziggo wel de tijd om zichzelf te bewijzen.

    Gert.
     
  8. de eerste ervaring Ziggo

    Hallo,
    en dat geld voor ierereen die deze reactie leest.
    Het gaat er mij niet om om een bedrijf een kans te geven zich in het beginstadium te ontplooien, en de foutjes er uit te halen voor de gebruikers, maar op de mannier zoals er word omgesprongen met de multikabel abbonees. Ik heb, of had al jaren lang multikabel. Veel problemen gehad met storingen en dan maar weer bellen met multikabel, met als oplossing stekkertje er in en stekkertje er uit van het modem. Ik werd er gek van. totdat ik een brief kreeg van multikabel 3 maanden geleden dat mijn gebruikersnaam was veranderd en deze zou bij het inloggen mijn e-mailadres worden. Oke, ook weer aangepast. Drie weken geleden ligt er een brief op mijn deurmat, dat het abbonnement een maand vooruit betaald moest worden omdat multikabel Ziggo zou worden, met andere regeltjes. Die regeltjes waar iedere multikabel gebruiker niet zo blij mee waren. Informatie nummer gaat van 0,1 cent naar 10 cent per min. als je wat wilt vragen. Onderling bellen met andere multikabel gebruikers is van de baan. Ik zit er op te wachten dat het abbonnements geld ook word verhoogd. Het is beslist niet beter geworden. Ik probeer al drie dagen de klantendienst te bellen tegen het tarief van 10 cent per minuut. Per keer zit ik 15 minuten te wachten voordat ik word doorverbonden, en nog heb ik geen contact met deze instelling Ziggo gehad. Maar mijn telefoon tikken lopen wel op zo, en dat is voor ziggo best meegenomen die belletjes.
    Ja, dan moet ik toch reageren als als er een reactie komt van het forum die vind dat ik moet afwachten op de afwikkeling van deze 3 providers die bezig zijn met hun web site. Geef hun een kans??? ik weet niet wat u daarmee bedoelt, maar een ding is zeker....ik heb niet om deze veranderingen gevraagd.
    Gisteren 23-05-08 kreeg ik een mailtje met een nieuw klanten nummer.
    Nou dacht ik, daar gaan we weer. Inloggen, gebruikersnaam. niet gelukt na 10 pogingen. Mijn email adres en na het @ ziggo.nl. verschillende keren geprobeerd. Toen heb ik mij opnieuw laten registreren met mijn opgestuurde nieuwe klant nummer. Alles ingevuld, verzenden....niet gelukt na 10 pogingen. Ik ben het nu zat. En ach, een andere 10.000 multikabel gebruikers zulllen het ook wel zat zijn, en zoeken een andere provider.
    Maar dat is voor de 3 providers geen probleem, immers de 3 providers bij elkaar geeft toch een behoorlijk ledental, en kunnen dat wel misen.
    Multikabel gebruikers zouden meer op internet moeten kijken wat de mogelijkheden zijn goedkoper en beter uit de voeten te komen. Ik ga dat wel doen.

    Haas
    Andijk
     
  9. De website van Ziggo ziet er uit zoals de via een kindersite zelfgemaakte website van m'n neefje van 10, en bevat vooral van alles waarvoor ik niet naar de Ziggowebsite ga zoals: het Nieuws, File info, Gouden gids, Filmnieuws, en reclame voor "favorieten" zoals Wehkamp en Marktplaats.
    Ik vraag me steeds af of dit wel de echte website is van Ziggo of een nepsite...

    Verder is m'n naam verkeerd geschreven en kan ik deze niet wijzigen in "Mijn gegevens" en een mailtje daarover sturen gaat ook niet want je kunt alleen een wijzigingen/klachten indienen over Ziggo vastgestelde onderwerpen.
     
  10. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb daar inderdaad gekeken.
    Ik vind daar dus niet de kwaliteitszenders zoals BBC 1 t/m 4 + BBC Prime.
    Ik mis daar ook een aantal andere buitenlandse goede zenders.

    Ja de ramsj zenders die hebben ze daar genoeg.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina