1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing internet en telefonie Den Helder

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Elsido, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En wat zegt de helpdesk/klantenservice ervan ?
     
  2. Ik heb nog niet gebeld (zie het als een kleine frustratie)
    Ik wacht tot na het weekend.

    Wat denk je zelf, bij Multikabel helpdesk kostte een telefoontje 1 ct per minuut.
    Nu moet ik 10ct per minuut betalen.
    En dat steekt. Heel erg.
    Want deze maand is er al een woekerwinst gedraaid.
    Bedenk eens hoeveel rente Ziggo deze maand heeft ontvangen van het geld van 300.000 leden die een dubbele rekening hebben gekregen.

    Dit is ook een manier om de onkosten van de fusie te niet te doen.

    Persoonlijk vind ik dat Ziggo coulant had kunnen zijn, door een gratis nummer vrij te geven, tot dat de kinderziektes er uit zijn.

    Er is zoveel mis gegaan. Ik denk dat men veel te vroeg is gefuseerd.
    De drie maatschappijen waren er nog niet aantoe, dat blijkt ook deze keer maar weer.

    Sorry, voor het van mij afschrijven van mijn frustratie.
    Ik moest het even kwijt.
    Het lucht wel op.
    Maar daarmee is de storing nog niet verholpen.
    Maandag maar eens bellen

    Mart
     
  3. Ok je frustaties ben je kwijt 8-)

    Bel gewoon ff met de helpdesk, als een wijk dezelfde problemen ervaart en meerdere klanten hebben dit reeds gemeldt, dan moet bekend zijn bij de helpdesk. Is het daadwerkelijk een wijkprobleem dan zal het NOC van Ziggo hier wel mee bezig zijn.
     
  4. Vandaag weer een veel te lage snelheid gemeten en een enorme storing op de telefoon verbinding
    Ik heb een mail naar de helpdesk/storingen gestuurd en nu maar afwachten.
    Mart
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2008
  5. En gisteren weer een mail gestuurd.

    Ik vind het wel vervelend dat de per mail verzonden berichten niet even netjes worden beantwoord met de woorden "ontvangen en er wordt aan gewerkt!" of woorden van gelijke strekking.

    Als men niet eens de beleefdheid kan tonen om een mail te beantwoorden, hoe zit het dan met de rest?
    Weer zo'n hiaat, die er eigenlijk niet hoeft te zijn.
    Het heeft wel iets met klantvriendelijkheid te maken.

    Mart
     
  6. Of... wat me niet zou verbazen achterstand?
     
  7. :roll::roll::)
     
  8. Een van mijn gebeden is gehoord
    Of iemand van Ziggo zit op het forum mee te kijken:lol::lol:

    [​IMG]
     
  9. Dit is een automatisch gegenereerd bericht:wink:.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina