1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bellen met ZIGGO

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door HDfan, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat voor nummer heb jij gebeld dan?
     
  2. ik heb gebeld via het nummer van @home 0900-0740
     
  3. Heb net ook gebeld, kreeg direct iemand aan de lijn.
    Alles wordt omgezet naar een Alles in 1 Extra pakket.
    Alleen de snelheids verhoging gaat in mijn regio (drenthe Beilen) pas 18 juni in.
    Dit heeft te maken met nog wat aanpassingen in het systeem.
    Kreeg wel de kans om het later klaar te maken.
    Ook krijg ik een digitale ontvanger gratis.
    Vraag me allee af heb namelijk al digitale tv (compleet pakket), als ik dan nog een decoder krijg.
    Als het wel zo is dan hebben we ook digitale tv op de bovenverdieping. :)

    Dus alles snel geregeld.

    Groeten Arnold
     
  4. dat scheelt, als het werkt....Ik kan het allemaal best missen, maar voor b.v. jongeren met alleen een mobieltje
    zou het lekker aan kunnen tikken. Ik vind het een slechte binnenkomer, net als de 1e brief over het dubbel incasseren van het abogeld en het niet melden dat je kosteloos kunt opzeggen. Beetje slordig toch?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina