1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik hou me hart vast.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door WimVriend, 17 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat is er verdwenen dan , ik mis niets alles is er nog
     
  2. De welles nietes van wie er beter is bemoei ik me niet mee, maar dit stukje wat ik heb gequote is niet waar.
    Er is juist voor Multikabel HEEL VEEL verandert... Of dat positief of negatief is? Dat zal nog moeten gaan blijken...
     
  3. @Saywhat Geef eens feedback over wat er dan verandert is bij multikabel?
     
  4. - Digitale televisie via een ander headend.
    - Telefonie naar een andere softswitch.

    Dit zijn denk de 2 belangrijkste met mogelijk de meeste impact.

    Daarnaast de wijzigingen voor de email voor mensen met een eigen domein, ook dat is niet voor een ieder even simpel om maar even de instellingen te wijzigen die nu afwijken van de eerder gebruikte standaarden.
     
  5. Maar dat zijn dingen die al in de afgelopen maanden zijn gewijzigd.
    Afgelopen vrijdag is er volgens mij aan zenders niets omgezet of gewijzigd (afgezien van de info-kanalen en preview kanalen van ziggo zelf)
     
  6. ik hou ook mijn hart vast dat dit ten koste gaat van de nu al minimale service,
    greetz brambu
     
  7. Meurders is heel graag dagvoorzitter, voor veel geld, bij congressen van dezelfde bedrijven waar hij zoveel kritiek op heeft. ;-)
     
  8. Zund dat er altijd al mensen boe roepen voordat ze het aankijken...:?

    Ik ben al 10 jaar klant bij @Home, nog nooit last gehad. Tijdje terug bij de beruchte DHCP storing offline geweest, verder een halve dag ivm kapotte eindversterker in de wijkcentrale.
    Je hoort van tevreden mensen vaak niks omdat de mensen die wel een probleem hebben vaak
    a) totaal niet realistisch zijn
    b) zo hard mogelijk willen schreeuwen hoe slecht het wel is

    Wist je overigens dat @Home laats gewaardeerd is voor de 'beste klantenservice'? (oid ;))

    Ik heb vrijdag Ziggo gebeld omdat het totaalpakket sneller was dan het totaalpakket van @Home. Na het menu doorgelopen te hebben kreeg ik te horen dat de wachtijd langer kon zijn dan ik gewend zou zijn. Nja, kan op de eerste dag met zo'n lading abbonee's. Na 5 seconden een vriendelijk vrouwke aan de lijn wat alles voor me geregeld heeft.

    Hoezo zou het slecht zijn? Tuurlijk gaat er iets fout, natuurlijk komen er problemen als ze aan het klooien zijn met Eurodocsys 3, maar wacht eerst eens af voordat je 'boe' gaat roepen over dingen die je niet kunt beïnvloeden? ;)

    Zoals wij hier in Limbabwe doen, relax, neem een biertje (of een andere (non)alcoholische versnapering) en geniet van de zon... ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina