1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jah mijn ziggo werkt niet.....

    kortom de eerste week en meteen troep. Waarom niet eerst goed alles testen en online brengen en tot die tijd de oude sites in de lucht gehouden.

    Het lijkt wel of ze maar een maand de tijd hebben gehad om alles te bedenken.....
     
  2. Inloggen Mijn Ziggo

    Er is weer iets veranderd. Als ik nu probeer Mijn Ziggo te openen krijg ik de mededeling dat deze pagina niet (meer) beschikbaar is.
    Twee weken geleden heb ik mij aangemeld (bij Multikabel) voor een All in one abonnement maar ondanks beloften dat dit met een mail zou worden bevestigd heb ik nog steeds geen reactie. Ik probeer nu te ontdekken waar digitale ontvangers te koop zijn, maar ook dat werkt niet op de Ziggo site. De plaats Den Helder kent Ziggo niet, althans er komen geen verkooppunten.
    Technisch en commercieel mankeert er ook nog veel aan Ziggo!
     
  3. Als ik die Ziggo bekijk in de krant en op de TV, ziet hij er ook niet uit als of hij het buskruit heeft uitgevonden. :mrgreen:

    In Den Helder is een verkooppunt bij Jac. de Boer (Radio&TV&foto) in de Beatrixstraat.
     
  4. Overgaan met alleen de minimumeisen om vervolgens daarna de boel te gaan testen is ontoelaatbaar voor een servicebedrijf. Levert ze waarschijnlijk voordeel op in de contractonderhandelingen oid, maar de klanten allerminst. Die zijn alleen maar duurder uit!!!!!!
     
  5. onbegonnen werk ,facturen lezen

    Prachtige naam Ziggo, maar kan beter veranderd worden in zie niets.
    Ik houd graag overzicht over mijn financien, maar dit is niet mogelijk bij
    Ziggo, deze maand wordt ook nog verwacht dat je een dubbele rekening
    betaalt, maar waar is de service gebleven?
    Ik vind dit een hele slechte start.
    Vooraf testen of iets werkt, was beter geweest.
     
  6. service site werkt nog steeds niet :?

    waardeloos :x
     
  7. ja heb ik ook, zijn ze daar aan het slapen ofzo,
    ze hadden die andere sites gewoon nog instand moeten houden
    en klant voor klant voorzichtig overlaten gaan. :roll:
     
  8. Je moet er gewoon vanuitgaan dat de hele site nog niet werkt, scheelt een hoop drukte om niets dan :D We weten allemaal dat Ziggo er mee bezig is, tot die tijd kan je weinig anders dan wachten.
     
  9. Als iedereen alles op zijn beloop laat neemt Ziggo straks helemaal een loopje met ons! :evil:

    Inderdaad maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Als men iets lanceert moet de consument er op aankunnen dat het ook goed werkt.
    Dit is broddelwerk van Ziggo! :mad:
     
  10. begrijp ik :mrgreen:

    je koopt een telefoon maar je kan niet bellen :roll:

    je moet digid gebruiken maar de sms code werkt niet :roll:

    je vult je belastingen in maar verzenden kan niet :roll:

    nu werkt hij trouwens wel, loste iedereen maar zo snel de problemen op
    als Ziggo doet :wink:

    voor iedereen die dit leest pas in het najaar gaat alles goed werken,
    adviseer om voor die tijd geen wijzigingen te doen, verhoogde kans op stresssssssss.
    zelfde als Vista, niks doen, komen ze vanzelf met een werkend systeem. :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina