1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg net mijn nieuwe nummer binnen, maar inloggen lukt helaas niet...
     
  2. Je kunt op 2 plaatsen inloggen:
    • Op mijn-ziggo voor je klantgegevens daar log je in met het deel van je hoofd-email-account wat vóór het apenstaartje staat plus het wachtwoord van dat email-adres.
    • Om je email-adressen te beheren, aan te maken via de "Installatie en Downloads" link bij klantenservice, daar klik je op "instellingen email wijzigen", maar let-op: hier moet je met je volledige email-adres inloggen dus ook inclusief apenstaartje en wat daarachter komt.
    Daarna kun je email-instellingen van het spamfilter wijzigen en nog wat zaken en je nieuwsserver verbruik zien.
     
  3. Zo lukt het wel inderdaad. Ik heb niet goed opgelet met lezen. Komt waarschijnlijk omdat ik al een tijdje mails van quicknet kreeg dat ik vanaf mei moet inloggen met mijn email adres...
     
  4. op 2 plaatsen inloggen ???

    Ze zijn erg handig bezig bij ziggo, je moet op 2 plaatsen inloggen om verschilende onderdelen te bekijken of te bewerken.
    is dit gebruikers vriendelijk ???
    de ziggo site is momenteel niet erg gebruiks vriendelijk en zeer onoverzichtelijk, en er mist een heleboel info.
    En waar is de antivirus progamma van F-secure die ook bij multikabel te vinden was.
    Ik was 100% tevreden over multikabel. die hadden alles in een overzicht met icoontjes en netjes op volgorde.

    De ziggo site is nu net als bij een auto dealer, waar je een nieuwe auto besteld hebt. en na een paar maanden belt de dealer u op en zegt u nieuwe auto staat klaar, maar de wielen en het stuurwiel komen later.
    en om u mistlamp te bedienen moet u in uw kofferbak wezen en om de verlichting aan te doen bij u tankdop, oftewel je hebt er net niks aan.


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2008
  5. inloggen service site

    - Ik heb eerst de hele ochtend maar gespendeerd aan het lezen van sommige problemen over het overgaan van Multikabel naar Ziggo...

    - Na het advies van sommige forum leden is het niet gelukt om op de service site in te loggen van Ziggo.

    - Helpdesk 0900-1884 gebeld (17 minuten in de wacht) voor mijn domein gegevens een oplossing gekregen, namelijk eigendomein.quicknet.nl voor pop3 in te vullen ipv (voorbeeld) oeroeboeroe.quicknet.nl dus je moet letterlijk eigendomein.quicknet.nl invullen. (einde 20 minuten)

    - De helpdesk heeft mij vriendelijk te woord gestaan en na beraad met 1 van zijn collega's, tot de conclusie gekomen dat inloggen op de service site (nog) niet mogelijk is omdat mijn naam ook bij de andere providers in gebruik kan zijn. De helpdeskmedewerker heeft mijn probleem in de agenda gezet en belt mij terug a.s. of volgende week terug (hopelijk) met een oplossing.

    Tot zover mijn bevindingen.

    ps. al lid vanaf de multiweb tijd....Dus Sonera tijdperk ook meegemaakt, als je dat overleeft hebt dan kunnen we Ziggo die kans ook wel geven ;-)
     
  6. Hi!

    Daar heeft Multikabel brieven over uitgestuurd, met de inlog methodiek voor mensen die bij een duplicate hadden op de username. Heb je die brief niet ontvangen?

    Het eigen domein verhaal is al eerder aan de orde geweest op het forum.
    Kan zo snel de post niet vinden maar klopt, de mailserver is echt letterlijk, eigendomein.quicknet.nl. Zo was het toch ook in de e-mail verteld die naar alle eigen domein houders verstuurd was. Of had je die te letterlijk opgevat? Hebben we van meer mensen gehoord, dus niet geheel onterrecht denk ik.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. wanner komt het gedeelte online waar je de facturen online kan bekijken??
     
  8. Mijn Ziggo

    Hallo in Den Haag werkt sinds vananond ook factuur online heb mijn factuur gecontroleerd en alles was in orde.
     
  9. Inloggen Mijn Ziggo

    Afgelopen weekend kon ik prima inloggen op Mijn Ziggo maar vandaag werkt het weer helemaal niet. Als ik wil inloggen dan krijg ik nu de mededeling dat ik een postcodecheck moet uitvoeren om te zien of Mijn Ziggo wel beschikbaar is. De postcodecheck stuurt je letterlijk het bos in, want antwoord komt er niet!
    Zijn er meer van dit soort ervaringen?
     
  10. O ja, het werkt nog verre van perfect....

    Ik kan bijvoorbeeld wel inloggen op mijn Ziggo, maar de facturen werken bij mij niet, ik krijg een pagina vol met java-foutmeldingen.

    Mijn email-adressen beheren en spamfilters instellen werkt wel weer goed en ik kan ook mijn produkten zien.

    Wil ik echter mijn produkten uitbreiden dan kan dat weer niet, want op mijn postcode kan ik geen ziggo-produkten afnemen. Knap, want ik ben al 15 jaar klant op dit adres. Zelfde postcode 2 huizen naast mij kan het weer wel. (naaste buren ook niet)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina