1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Jawel raymond die staat op mij factuur, klopt. die heb ik gebruikt, maar kreeg ik de melding dat mijn klantnummer niet overeen komt met mijn adres. Maar er is inmiddels een aanpoassing gedaan op de site zie ik, je moet nu eerst je postcode en huisnummer invullen, die geven aan of je al gebruik kunt maken van ''mijn ziggo''
    Duidelijk, ik wacht rustig af!
     
  2. inloggen mijn ziggo

    Heb vandaag ingelogd op mijn ziggo, maar wat is dit toch een troep van het eerste uur. aangezien ik de service site van multikabel gewend ben, bij mij ziggo kan je niet eens je eigen gemaakt email account beheren of nieuwe aanmaken, het is net of we kleine kinderen zijn die niet weten hoe je met een computer moet om gaan.
    Dus bij deze Mijn ziggo is tot nu toe troep, hoop dat het gauw gaat veranderen de komende maand.
    En de service site van multikabel was overzichtelijker.
     
  3. Hi!

    De service site zal asap worden aangevuld met de zaken zoals je die bij Multikabel gewend was. Het aanmaken van mailboxen ect ect ook dus.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Vandaag ook eens binnen geweest en idd. is het allemaal erg wennen.

    Ik heb één pakket 'digitale televisie' (Z2 - Kennis) en wilde dat opzeggen / wijzigen naar nul pakketten.
    Bijbestellen kon ik uiteraard wel maar wijzigen naar nul pakketten niet. Ik wil wel de gratis basis digitale kanalen behouden.

    Ik wacht het ff. af want om 10 €-cent/minuut te gaan betalen vind ik te veel van het goede.
    Het is niet de Helpdesk, maar de Servicedesk die ik moet hebben maar alles zit kennelijk nu op één grote hoop. :evil:
     
  5. Via mijn eigen verbinding wordt ik direct doorgelinkt naar Mijn @Home. Via een niet-Ziggo-verbinding krijg ik een inlogscherm. Inloggen lukt niet, en registreren niet omdat mijn combinatie van klantnummer en adres niet zouden kloppen.

    Nu is het zo dat men bij @Home twee klantnummers had, een voor CAI (beginnend met 3) en een voor de rest (beginnend met 2). Misschien moet het CAI klantnummer gebruikt worden, maar omdat ik Cogas klant ben, heb ik geen @Home CAI klantnummer...
     
  6. Ik heb ergens gelezen op de Service Site, dat inlogggen ook alleen maar werkt via een Ziggo-aansluiting. Zal de bron even opzoeken en kom er later op terug.

    Edit: directe kopie van de @Home site dus. Weet niet of in dit geval het woord @Home vervangen kan worden door Ziggo.

     
  7. Hmja, maar als je nu weer een maand blijft wachten kost het je weer €3,95 voor dat pakket. Dan had je wel geteld bijna 40 minuten aan de lijn kunnen hangen om het direct op te zeggen en dan ben je er van af :wink:. Het is maar net hoe je het bekijkt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2008
  8. Inderdaad, maar ik kijk af en toe nog wel.
    Ik heb weinig tijd voor de TV dus wilde ik van dit pakket af want 9 van de 10 keer kijk ik alleen naar de publieke omroepen. (wel digitaal)
     
  9. Nieuwe inlogggevens Ziggo.nl onderweg.

    Ik heb zojuist van Ziggo vernomen dat morgen, maandag of dinsdag nieuwe inloggegevens aanleveren waarmee ook weer emailinstellingen gewijzigd kunnen worden. Nog even geduld dus.:lol:
     
  10. Tnx. Doen we.
    We wachten af en zoeken steeds in de nieuwe materie. :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina