1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier geen problemen, ingelogd met het eerste gedeelte voor de @ met je wachtwoord waar je overal mee inlogt. Mijn email is f.groes@quicknet.** dus je inlognaam is f.groes
     
  2. dit lijkt me raar want je hebt nu meerder namen en je krijgt dus dubele je zal dan toch met bijv @home er achter in moeten loggen het lijkt me toch raar dat ze dit op twee verschillende manier doen dat werkt alleen verwarrent
     
  3. Toch moet het zo... het gedeelte voor de @ is je inlognaam.
     
  4. Thnx, heb nooit bericht gekregen dat ik op deze manier moest inloggen, beetje raar, maar het werkt nu.
     
  5. ik ook niet maar las het in een ander topic
     
  6. Hi!

    Niet met de prefix van je main e-mail account?

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Het is nu gelukt idd, maar waarom word dat niet in de brief vermeld.
     
  8. Hi!

    Er staan nog een aantal mailings geplanned heb ik begrepen. Maar de eerste prio heeft volgens horen zeggen e.e.a. aan functionaliteit restoren op de portal zoals de facturen en de ISP zaken.

    Bye,
    Raymond.
     

  9. Wat ik al op 16 mei heb gezegd:

    <quote>
    Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een minimum aan functionaliteit gedefinieerd waarmee ze live konden. De rest van de handel komt daarna dan wel, geeft hun wat meer tijd.
    </quote>

    Gert.
     
  10. Zeg, ik als @home kan vandaag nog niet inloggen met mn oude wachtwoord op de site. Ik probeer me vervolgens als nieuw aan te melden via het formulier. Maar wat moet ik dan bij klantnummer invullen? waar kan ik dat terugvinden? iemand een idee?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina