1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Dat komt in de loop van de week weer beschikbaar.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Hi!

    Dat is het probleem ook niet echt, de meeste uitdagingen zitten in het feit dat het een merge is van meerdere bedrijven. Niet dat een bestaand bedrijf een nieuw systeem in gebruik neemt. Dat is meestal een stuk minder spannend.

    bye,
    Raymond.
     
  3. Het gaat al goed bij Ziggo, gisteren kon ik al inloggen en gegevens bekijken en nu krijg ik met inloggen foutmelding "
    Error code 400 :shock:
     
  4. Haha, en wat denk je dat de meeste banken zijn? Tip: ABN en Amro, nu ABN-Amro en Fortis. Postbank en ING Bank. VSB Bank en Generale Bank. Need I go on?
    Maar zal ophouden, wordt wat off topic.
     
  5. Heeft volgens mij te maken met migratie van het oude systeem van @home naar het nieuwe, dat is nog niet klaar en de Multikabel en Caseme klanten zitten daar wel al in, ik vermoed dat daarom ook de @Home klanten gefaseerd wel of geen gebruik van bepaalde stukken kunnen maken.
     
  6. Voorbereiding van 0,0 dus...
     
  7. Weet je niet, misschien lopen ze tegen onvoorziene problemen aan.
     
  8. Kom nou, mijn Casema heeft ook een week plat gelegen ivm die verhuizing en nu kan ik wel inloggen maar geen facturen zien. Maar ze willen wel eind deze maand het geld hebben.

    Aangezien ik geen papieren facturen wil ontvangen daar ik geen 1,50 euro wil betalen, wil ik wel weten voordat ze iets van mijn rekening halen wat ik moet betalen.
     
  9. ...met RBS en Banco Santander samen dus ;)
     
  10. Ik zit bij multikabel, maar ik kan nog steeds niet inloggen, beetje klote dit zeg.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina