1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eh, mijn ervaring is uit één van de grootste banken van Nederland, dus nee, geen klein systeempje. Ik heb het over megasystemen voor miljoenen klanten.
    En ook systemen waar downtime of enige twijfel aan dataintegriteit tegenwoordig bijna onaanvaardbaar is.

    En meestal wordt er voor gekozen beide systemen op zijn minst een paar maanden schaduw te laten draaien en meestal zelfs de oude productie in het oude systeem te houden en de nieuwe productie te doen in het nieuwe. Bij mutaties op oude productie wordt hij dan geheveld in het nieuwe systeem.
    Al was het alleen al omdat je simpelweg niet het nieuwe systeem zo kan bouwen dat elke uitzondering uit een ver verleden er inpast. En helaas lopen contracten bij ons vaak 30 jaar of zo.
    De oude systemen worden idd niet meer aangepast, de productie hierin loopt er dus ook langzaam uit (contract loopt af, klant koopt af, of muteert waarna het naar het nieuwe systeem gaat).

    Alleen gelukkig merkt de klant hier 99,9% van de gevallen bij ons helemaal niets van. Die 0.1% waar de klant wel wat merkt staan we helaas ook meteen op de voorpagina van de krant.
     
  2. vanmiddag werd nog iets anders vermeld op die pagina:wink:
     
  3. Dat probleem had ik ook, maar ik heb het even aan Tess gevraagd en die gaf mij het verlossende antwoord :wink:

    De inlognaam is anders dan wij bij Multikabel gewend waren, wij moesten vroeger op de service site het hele email-adres van de hoofd-account invoeren, bijvoorbeeld jan.jansen@quicknet.nl, op mijn-ziggo moet je alleen het deel voor het @ teken invullen, dus je inlognaam is in het voorbeeld dan jan.jansen.
    Het wachtwoord is dan wel hetzelfde als van je hoofdaccount.

    Ik zie dan wel mijn klantgegevens, maar als ik vervolgens op "mijn produkten" klik krijg ik een foutmelding:
    Dus nog niet alles werkt....
     
  4. heb gedult ik kan mijn ziggo ook nog niet gebruiken maar ik verwacht dat binnen een paar dagen iedereen gewoon kan inloggen op mijn ziggo en dat alles werkt
     
  5. Ziet er ook niet uit als een beveiligde verbinding wat wel wenselijk is bij persoonlijke gegevens.
     
  6. Hier in Hoofddorp (multikabel gebied) kan ik dankzij de tip van Cees nu ook inloggen op Mijn Ziggo.
    Echter krijg ook ik een foutmelding als ik mijn gegevens wil inzien.....

    Hans
     
  7. Jah die tip werkt. Alleen waar kun je je emailadressen beheren?

    die optie zie ik nergens.
     
  8. Omdat die er nog niet is, zal wel gefaseerd ingevoerd worden... :wink:
     
  9. Ik denk dat die optie zit in:
    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

    alleen geeft die nog een foutmelding

    Ik kwam daar door na inloggen in mijn-ziggo naar "klantenservice" daar op "Installatie en Downloads" te klikken, en daar staat email-instellingen dan weer bij, en dan kom je weer terug op een mijnziggo pagina....
     

  10. Ik dacht altijd dat @home zijn netwerk wel aan de nieuwste technieken voldeed. Maar ik krijg het gevoel dat dit dus niet zo is geweest. Want we lopen momenteel na het overgaan naar ziggo, een beetje achter de rest aan. Ik kan bijv. nog niet inloggen op de site, en optie voicemail melding schijnt bij het oude multikabel en casema wel te werken, maar bij @home nog niet. Ook heb ik begrepen dat de overige ''oude'' kabelaanbieders het netwerk al wel klaar hadden liggen voor de komende snelheidsverhoging terwijl bij @home dit Eind Juni hoogstwaarschijnlijk pas gerealiseerd is. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina