1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinsdag 20 mei en ik kan nog niet inloggen. ..:roll:
     
  2. Ik ook niet en lees:
    Tip
    Voor vragen kun je ook bellen met 0900-1884 (€ 0,10 per minuut) :evil:
     
  3. Had dan op zijn minst de oude sites nog even live gehouden. Het is nu wel erg lastig dat je nergens bij kan wat klantgegevens enzo betreft. Moet je bij elk wissewasje meteen de helpdesk bellen.

    Gelukkig nog niet nodig geweest, maar toch.

    En ja, ICT projecten lopen altijd uit. Maar iig bij ons op het werk zetten we het oude systeem pas uit als het nieuwe systeem volledig live is. En vaak zelfs dan nog niet omdat oude productie in het oude systeem blijft (migratie vaak te ingewikkeld of risicovol).
     
  4. Hoe lossen ze het eigenlijk op met mensen die geen 0900 nummers (kunnen) bellen ? Niemand kan je dwingen om een te duur, wat niet gebruikt wordt zoals bedoeld, nummer te draaien.
     
  5. waarschijnlijk is het nummer gewoon toegestaan. ze blokkeeren vaak niet alle nummers maar alleen de nummers die geen helpdesk zijn. dit was eerder bij kpn ook zo ik weet niet hoe of wat dit bij ziggo of andere bedrijven is
     
  6. Ja, bij kleine updates en migraties van kleine systemen kan je dat nog wel doen, met wat grotere systemen is het al vaak niet te doen.

    Want je kunt namelijk 2 systemen niet tegelijk live houden.. Reden daarvoor is simpel:

    Als je oude systeem blijft veranderen terwijl je het nieuwe systeem aan het omzetten bent, verlies je de veranderingen uit het oude systeem in het nieuwe systeem.

    Je zou met delta's kunnen gaan werken, echter ik denk niet dat je daar uit technisch oogpunt blij van wordt.

    Op zich denk ik dat het allemaal wel meevalt.. Het is niet zo dat je afhankelijk bent van de service site, het kan ook via de helpdesk. En zeg nu zelf hoe vaak verander je dingen op de service site, misschien af en toe een mail accountje hier en daar.

    Volgens mij is Ziggo best coulant als het om dit soort dingen gaat.

    Ik werk zelf in de IT en ben dagelijks betrokken bij changes waar miljoenen euro's mee gemoeid gaan. En geloof me, Ziggo doet het tot nu toe best aardig! Ik geef toe dat op zommige punten het wat beter zou kunnen, maar gezien de situatie denk ik ze het op een goede maniet oppakken..

     
  7. Inmiddels is mijn Ziggo "Online" :
    [​IMG]

    en:
    [​IMG]

    :roll:
     
  8. Moet je nou als multikabel klant opnieuw registreren, want met mijn mk gegevens zegt die contoleer gebruikersnaam of paswoord
     
  9. Ik als oud Casema klant kan gewoon inloggen met mijn bekende loginnaam en wachtwoord...

    Alleen jammer dat ze nu wel het systeem online hebben gezet, maar men
    nog geen facturen kunnen bekijken.. Jammer!
     
  10. Voor @Home klanten is het op de Ziggo site ook nog niet beschikbaar en wordt er verwezen naar www.home.nl/mijnhome
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina