1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site (inloggen)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Leonardo!, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :mrgreen: we blijven er op zitten, blijven janken en klagen
    en anders gaan we broddelen met onze betaling. :wink:
     
  2. Inloggen, ik begrijp het niet meer.

    Ik ben al lid van Multikabel vanaf het allereerste begin, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    Wat doe ik verkeerd, ik klik op mijn ziggo daar vul ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op login.
    Het zelfde invulscherm komt leeg terug en ik probeer het weer, kortom het lukt niet.
    Ik denk ik klik op wachtwoord vergeten en krijg een pagina waar ik mijn klantnummer etc. moet invullen dus dat doe ik, maar het zelfde scherm komt terug met de volgende boodschap ( De door u ingevulde klantnummer en gebruikersnaam combinatie is niet bekend ).
    Ik denk vervolgens ik ga me opnieuw registreren, dus alles ingevuld op het registratieformulier en tot mijn verbazing krijg ik de melding dit account bestaat al.
    Ter verduidelijking ik log in met het voorste gedeelte van mijn inlognaam, dus voor het @ teken.
    Het vreemde is dat ik wel op mijn webmail kan komen met mijn inlognaam en wachtwoord, maarja dat gaat nog via multikabel.
     
  3. Da's allemaal goed, dus ik raad je aan om de helpdesk te bellen om advies te vragen.

    Voor het geval je gaat bellen, wil je de enquete invullen waar we peilen hoe lang de wachttijd bij de verschillende helpdesks nu is. Er is een aparte poll voor Multikabel/Casema en @home klanten omdat die naar verschillende call-centers doorgeschakeld worden. Zie de polls bovenaan in het "Ziggo-Algemeen" deel van het forum.

    Anderen die hier meelezen graag ook je ervaringen met wachttijd daar invullen.
     
  4. heb ik ook gehad, ze zijn met de site bezig, :wink:
    vergeet als je voor het @ inlogt ook de punt niet, als er 1 in je naam zit.

    vb qton.vanunen als zo je email is dan ook de punt intikken
    mijn fout in het begin was dat ik qtonvanunen intikte :mrgreen:
     
  5. Mijn Zicko


    Probeer eerst in een nieuw venster https://mijn.ziggo.nl/factuuronline/jsp/auth/login.jsp en dan open je de webpagina site naar waar je heen wil.
    Je login = emailadres zonder de @blabla.nl en je oude wachtwoord.

    Suxxes
     

  6. Ik probeer het niet eens. Ik wacht wel totdat er een melding komt dat het allemaal foutvrij, betrouwbaar en niet te overtreffen werkt, voor een @Home'er dan...

    Gert.
     
  7. Hi!

    @home moet gewoon op de oude vertrouwde manier ...

    http://www.home.nl/mijnhome/factuur/tvfactuuronline

    Bye,
    Raymond.
     
  8. En ik maar denken dat het aan mij zou liggen, ik heb dit dus ook precies hetzelfde al de tweede week nu met een poging of 10 :evil:
     
  9. Andere die meelezen kunnen geen contact krijgen door te bellen :evil:
     
  10. service pagina @home niet bereikbaar

    De servicepagina van @home is op dit moment niet bereikbaar, dus online factuur bekijken kan nu al helemaal niet meer :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina