1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

hoe zit het nu onduidelijk allemaal

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door hugo2, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ja hoe zit het nou he
    ben op de site van ziggo geweest en gekeken naar van alles
    maar snap er niks van vind het zeer onduidelijk hoe ze het regelen
    als ik gewoon naar internet kijk voor de snelheden dan klopt wat ik heb ,maar wat heb ik nu z1 z2 z3 of alles in 1
    waar kan ik dat terug vinden ,of weet iemand daar een antwoordt op
    ik vind dat ze de mensen in ieder geval wel beter hadden in kunnen lichten
    en ons niet zo maar laten afwachten over hoe en wat

    groetjes een toch tevreden klant :lol::lol:
     
  2. ik had bij @home internet regelmatig (€29,95) en dat is bij Ziggo Z2, heb je van de week geen brief incl folder gehad? Ik vindt het duidelijk genoeg zo
     
  3. Al ik op de klantenservicepagina mijn postcode invul krijg ik nu de volgende melding:

    Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
    Ga naar de Klantenservice op @Home
    Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.

    We moeten dus gewoon nog even geduld hebben, niet alle abonnementen zijn blijkbaar al omgezet naar Ziggo.
     

  4. maar ik heb alles val ik dan in de pakket aales in 1 ?????
    want dan gaat mijn snelheid omhoog , en waarneer dan ????
    als ik bij ziggo wil inlogen wordt ik naar de site van @home gestuurt
    en dan kan ik ook niks meer ja een vraag stellen maar daar staat mijn antwoordt niet tussen , moet daar nu dan maar 2 maanden op gaan wachten
    dat vind ik toch wel onduidelijk over komen
    verder ben ik wel tevreden
     
  5. Bij welke optie doe je dat dan??

    Ik ken deze pagina indeling niet, blijkbaar had @home net zoiets, maar heb je een link waar je dat doet dan kan ik eens kijken wat er nu gebeurt bij mij.
     


  6. dit krijg ik dan

    KlantenserviceJe producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.

    Ga naar de Klantenservice op @Home

    Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.
     
  7. Ik bedoel hiervoor, je moet ergens je postcode invullen blijkbaar op de ziggo site, waar is dat, welke link is dat op de ziggo site dus ? (dus voordat je bovenstaande krijgt)
     
  8. Via http://www.ziggo.nl/klantenservice/ moet ik eerst mijn postcode invullen, vanmorgen gebeurde er kwam de pagina van de Ziggo klantenservice in beeld maar nu is er de verwijzing naar de @Home klantenservice.
    Ook werk mijn postcode nu ook bij de optie beschikbare produkten, maar dit klopt volgens mij nog niet omdat ik het alles in 1 pakket kan bestellen terwijl dit niet mogelijk is als je geen analoge tv van Ziggo afneemt.
     
  9. hmmm, ik krijg daar wel direct een pagina zonder postcode in te hoeven voeren, daar kan ik kiezen uit bijvoorbeeld factuur/wachtwoord/storing en onderhoud etc. Maar die opties werken nog niet.

    Blijkbaar wordt er op ip-adres gecontroleerd of je een @home klant bent dan als jij dit niet krijg te zien.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina