1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mail niet meer berijkbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door joopgoudvis, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mail niet meer bereikbaar

    Hallo,

    Plotseling doet mijn @home e-mail account niets meer.

    Hij vraagt om een wachtwoord en een username, deze heb ik ingesteld zoals ik het al jaren heb. Maar toch zegt outlook dat mijn inloggegevens niet kloppen. ik weet 100% zeker dat het correct is.


    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

    Robert

    EDIT: ik zie net dat ik het in een verkeerde rubriek heb gepost....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2008
  2. Hij is verplaatst naar de email-rubriek.

    Had je iets gewijzigd aan outlook toen dit gebeurde of was het spontaan?
     
  3. Het was spontaan, daarom vindt ik het zo vreemd. De helpdesk is ook niet bereikbaar....

    Ok na 15 minuten wachten eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn.

    Hier in huis wou iemand factuur online bekijken en moest daarvoor een wachtwoord aanvragen. Dat is gebeurd. Nu heeft ziggo het wachtwoord van factuur online veranderd in mijn default wachtwoord...

    Vreemd....


    Maar het is opgelost.

    Bedankt voor de ruimte admins.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2008
  4. Dat is dus hetzelfde wachtwoord... En dat verklaart ook waarom je niet kon inloggen met je eerdere gegevens: je had inderdaad het verkeerde wachtwoord. Fijn dat het nu in elk geval werkt :)
     
  5. Ik heb ook problemen met e-mailen: verzenden is gewoon niet mogelijk. Maar vrees niet, het probleem is bekend bij Ziggo.......
    Ed
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina