1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinding postcodegebied 5045 slecht

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tapmeester, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is toch niet de monteur in bijvoorbeeld de wijkkast bezig geweest ?
    Als meer mensen in de buurt geklaagd hebben zullen ze daar misschien eerst meten en een probleem gevonden hebben ?
     
  2. Veel problemen kunnen buitenshuis opgelost worden.

    Bij @Home is lange tijd de regel gehanteerd dat er geen dagdeel werd afgesproken, maar dat de monteur binnen een bepaalde tijd het wijknet zou nakijken.

    Pas wanneer het per se nodig was om bij de klant thuis te meten, nam de monteur zelf contact op met de klant voor een afspraak.
     
  3. pc 5045 motorola modem en sneldheid

    Heb nog steeds maar 5 a 10% snelheid van wat het moet zijn.
    Vanmiddag helpdesk gebeld, ik zou opnieuw opstarten, gedaan geen verbetering.
    Vanavond vroegen ze naar het modem ( motorola ): " zouden veel problemen mee zijn de laatste week, zijn bezig met een upgrade, weet niet hoe lang het gaat duren"
    Ik zeg nog" ik bestel dit pakket twee weken geleden waarom stuur je dan dit modem mee"" was blijkbaar toen nog niet bekend.
    Goed begin van 2 maanden proefabonnement.
    Iemand hetzelfde probleem gehoord of ervaring mee?

    Rob
     
  4. Gisteren was alles ok, vanmiddag slecht en nu is het weer goed. Heb de helpdesk gebeld en ik krijg ook een setje nieuwe kabels. Lijkt me sterk dat het daar aan ligt. Volgens mij heeft die monteur die bij me langs zou komen niks gedaan. Als je trouwens een afspraak maakt dat er een monteur langskomt bv tussen 0800 en 1200 wordt dit niet doorgegeven aan de monteur zelf. Die kan dus ook om 2 uur s'midddags komen( was bij mij het geval)
     
  5. Beste Tapmeester,

    inmiddels werkt het weer en heb ik u gesproken aan de telefoon. Na vervanging van de ETU splitter en kabels was er geen verschil, want u gaf al aan dat het voor de vervanging weer was hersteld. Ik zie ook in de meting dat het er goed uit ziet en de time-outs niet meer oplopen.
    Mocht het weer voor komen, dan kunt u contact met ons opnemen op 0900-1884 en nemen wij de storing weer in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo Webteam :: Geoffrey
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina