1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinding postcodegebied 5045 slecht

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tapmeester, 16 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik moet toch even reageren hier het is geen 12000 vebinding maar een Z3;)
    Het is nu ziggo;)
    En de snelheid ziet er goed uit.
     
  2. de eerste is zoals het nu is de laatste zoals het was na de verhoging.

    ik denk dat er toch iets van onderhoud is geweest want alles is nu
    weer goed8-)
     
  3. Gelijk bellen met de klantenservice/helpdesk op het moment dat je snelheid laag is, ze kunnen je modem op afstand controleren en zien misschien dan wat het probleem is. Als je belt op het moment dat je geen problemen meer hebt wordt dat lastig.
     
  4. er is inderdaad een probleem, dinsdag komt er een monteur langs.
     
  5. De verbinding in postcode 5045 is nog steeds super slecht, en home klantenservice nog steeds onbereikbaar.
     
  6. Vanmorgen om 0800 opgestaan( heb avonddienst gehad) Er zou een monteur langskomen tussen 0800 en 1200 uur, niemand gezien. Wat een slechte organisatie.

    verbinding mega slecht, bijna geen telefoon.
     
  7. verbinding slecht

    Na vele telefoontjes en wazige uitleg over bekabeling is mijn verbinding weer prima. voor hoelang weet ik niet maar hoop gezien het verleden bij home dat het probleem is opgelost.

    voorheen weinig of geen problemen. de technische dienst waar ik uiteindelijk via een omweg toch contact mee heb verkregen sprak over slechte bekabeling en zou mij een nieuwe set kabels opsturen. ikzelf had hierover ernstig mijn twijfels.

    er zijn geen nieuwe kabels gemonteerd en zoals het nu lijkt werkt alles weer perfect.

    gelukkig.

    ra ra ra ra.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina