1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo folder en Orange Internet?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door hvanbeek, 15 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste,

    Iemand enig idee waarom in de Ziggo folder die bij de Casema-klanten is bezorgd met geen woord gerept wordt over de trouwe Wanadoo/Orange Internetklanten? Bij Casema heet het Midi/Multi/Maxi/Mega...maar ik heb gewoon Wanadoo/Orange Premium.....wat doen we daar mee?

    :)

    Herman
     

  2. Herman Snap je vraag niet zo goed
    Kan aan mij liggen maar Wanadoo/Orange is volgens mij niet van casema en wordt niet van Ziggo dus. Als je gebruik maakt van wanadoo/orange dan blijf je hier gewoon gebruik van maken, dan kun je de adere diensten straks vn ziggo geleverd krijgen.
     
  3. Ik begrijp de vraag heel goed. Ik heb als Orange-kabel-klant ook de Casema-Ziggo-folder ontvangen. Ook ik vraag me af wat ik herimee van doen heb en of dit iets voor mij betekent. Immers is/wordt Orange door T-mobile overgenomen. Het enige dat ik weet is dat Orange-kabel gebruik maakt van de Casema-infrastructuur.
     
  4. Snap ik..maar zet dat er voor de duidelijkheid dan even bij in de kleine lettertjes onder het overzichtje...maar goed..ik zal wel dom zijn :)

    Herman
     

  5. Dan nog snap ik de vraag niet goed, je zit in het Casema gebied, dus de kabelaars informeren je over de wijzigen van hun pakketten, omdat jou kabelaansluiting van Casema en dus Ziggo is. Het lijkt me meer dan logisch dat ze niet spreken over andere aanbieders, simpelweg omdat deze niks met de fusie temaken hebben en er dus helemaal buiten staan. Ik zit in het @home gebied. en maak ook gebruik van @home internet en bellen en digitale tv, maar het had ook kunnen zijn dat ik alleen gebruik had gemaakt van alleen digitale tv van @home, en Bijvoorbeeld internet + Bellen van KPN heb. Dat staat volledig buiten ziggo dus, en daar informeren ze je natuurlijk niet over.

    Het lijkt me dus allemaal vrij logisch, ziggo wordt je kabelaanbieder ze verzorgen je kabelaansluiting en bieden je diensten aan via die kabel, daarover willen ze je informeren. Het zal ziggo een worst zijn of jij ook daadwerkelijk gebruik wil of gaat maken van al hun diensten. Als je kiest voor internet van kpn/orange/alice of wat dan ook. dat is en blijft eigen keuze natuurlijk. dat heeft niks met de Wijziging temaken! Bij casema kon je ook kiezen voor internet en belpakketten, daar heb je toen ook geen gebruik van gemaakt, maar het kon wel, zoals het was, zo blijft het ook, alleen met een andere naam.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2008
  6. Dus als ik het goed begrijp heeft de wijziging alleen betrekking op mijn Casema-TV-kabel-aansluiting en niet op mijn Orange-kabel-internet-aansluiting?
     
  7. Ik denk dat Vinnie Terranova niet weet dat Orange ook kabelinternet levert, wat eigenlijk gewoon Casema kabelinternet is maar van de oude eigenaar van Casema (of zoiets)

    Dus geen orange adsl waar hier over gesproken wordt.

    Nu is de vraag dus of Orange-kabel ook Ziggo wordt....
     

  8. Neej dat wist ik inderdaad niet dat ze ook kabelinternet leveren................
     
  9. Even ter herinnering aan ieder. In het verleden kon je bij Casema voor internet alleen Wanadoo Cable afsluiten, contract, betaling en helpdesk verliepen gewoon via Casema.

    Na een paar jaar is Wanadoo los komen te staan van Casema maar heeft alle klanten meegenomen en is Casema onder eigen naam internet aansluitingen gaan verkopen.

    Destijds had ik een aanvaring met Casema hierover. Ik had een duidelijk contract met Casema afgesloten. Maar Casema helpdesk beweerde echter dat ik Wanadoo-klant was. Na een hoop gesteggel toendertijd eindigt mijn emailadres gelukkig op Casema.nl

    Mijn advies aan een ieder met Wanadoo/Orange-kabelinternet die afgesloten is met Casema. Laat deze overzetten naar Ziggo. Dat voorkomt problemen bij ondersteuning.
     
  10. Tot op heden bevalt Wanadoo mij prima...maar goed...het product is gelijk aan Casema-Internet alleen vind ik het vreemd dat deze groep (trouwe) gebruikers gewoon niet genoemd wordt.

    Tijdens het afsluiten van dit abbo was er geen keus op de kabel..het was of Wanadoo Cable of niks....ik zie het aanbod om over te stappen wel verschijnen van Ziggo... tot die tijd blijft t @wanadoo.nl ;)

    Grtn

    Herman!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina